Comunicat

maig 06, 2019

El president de la Corporació i la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació han sigut citats a declarar el pròxim dia 20 de juny per una querella presentada pel PP pel contracte d’una producció audiovisual, per deu contractes menors subscrits el 2017 i el 2018 i pels contractes subscrits amb tres directius.

El programa objecte del contracte de producció audiovisual, amb el títol original de La Tramuntana, va ser uns dels projectes seleccionats per unanimitat per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual, amb una consulta preliminar de mercat prèvia convocada per la presidència de la Generalitat Valenciana abans que À Punt estiguera en funcionament. El Consell Rector de la CVMC va autoritzar la contractació, també per unanimitat, dels membres presents i el contracte va ser signat pel president de la Corporació.

El contracte de la sèrie de ficció La Tramuntana i tots els contractes triats per l’Alt Consell Consultiu es redactaren amb l’assessorament d’una empresa externa amb seu a Madrid i seguint exactament el mateix procediment i sense cometre cap infracció legal. De fet, el contracte no incompleix la legislació de contractes del sector públic, ja que es tracta d’una propietat incorpòria i, per tant, es troba dins dels contractes i negocis exclosos per la mateixa legislació.

La Tramuntana, que finalment va canviar de títol pel de La Vall, ha sigut auditada i emesa en À Punt i en l’actualitat es troba disponible en el web.

Pel que fa als contractes menors, es troben dins dels límits legals i es realitzaren a proposta del tècnic responsable i, a més, es troben publicats en el Web de la CVMC en l’apartat de transparència. Els contractes als directius de l’SAMC es van subscriure amb l’autorització de la Conselleria d’Hisenda i del Consell Rector.

Cal afegir que les consideracions a què fa referència la querella són conseqüència de l’informe emés per la Sindicatura de Comptes del 2017, que no va advertir de cap actuació de la CVMC ni de l’SAMC que puga donar suport a la querella presentada per Jorge Bellver, diputat del Partit Popular a les Corts.

Pots estar interessat

Resolució publicació dotzé requeriment borsa SAMC (Ajudant/a de realització)
Selecció de Personal

Resolució publicació dotzé requeriment borsa SAMC (Ajudant/a de realització)

Comunicació CVMC - nov. 26, 2021

Requeriment de documentació de la borsa d'Ajudant/a de realització.La documentació s’ha de presentar del 29 de novembre al 3 de desembre de 2021, en horari de 9.00 a 14.00 hores, els dies 29 i 30 de noviembre i 2 i 3 de desembre, i de 16.30 a 19.00 hores el dia 1 de desembre.

Resolució llista persones candidates SAMC (Cap Servei Imatge)
Selecció de Personal

Resolució llista persones candidates SAMC (Cap Servei Imatge)

Comunicació CVMC - nov. 26, 2021

S’aprova amb caràcter definitiu la llista de persones que integren la borsa de treball de Cap de Servei d’Imatge, aprovada per la Resolución de 16 novembre de 2021.

Resolució publicació puntuació provisional borsa SAMC (Assesor/a Lingüista)
Selecció de Personal

Resolució publicació puntuació provisional borsa SAMC (Assesor/a Lingüista)

Comunicació CVMC - nov. 24, 2021

Publicació de la puntuació provisional de les persones la baremació de les quals ha sigut revisada de la borsa de Assessor/a lingüista, amb indicació de les persones excloses per no complir els requisits. S'obre un termini de cinc dies hàbils per presentar les al·legacions.

Més d'aquesta categoria