Comunicat

maig 06, 2019

El president de la Corporació i la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació han sigut citats a declarar el pròxim dia 20 de juny per una querella presentada pel PP pel contracte d’una producció audiovisual, per deu contractes menors subscrits el 2017 i el 2018 i pels contractes subscrits amb tres directius.

El programa objecte del contracte de producció audiovisual, amb el títol original de La Tramuntana, va ser uns dels projectes seleccionats per unanimitat per l’Alt Consell Consultiu de l’Audiovisual, amb una consulta preliminar de mercat prèvia convocada per la presidència de la Generalitat Valenciana abans que À Punt estiguera en funcionament. El Consell Rector de la CVMC va autoritzar la contractació, també per unanimitat, dels membres presents i el contracte va ser signat pel president de la Corporació.

El contracte de la sèrie de ficció La Tramuntana i tots els contractes triats per l’Alt Consell Consultiu es redactaren amb l’assessorament d’una empresa externa amb seu a Madrid i seguint exactament el mateix procediment i sense cometre cap infracció legal. De fet, el contracte no incompleix la legislació de contractes del sector públic, ja que es tracta d’una propietat incorpòria i, per tant, es troba dins dels contractes i negocis exclosos per la mateixa legislació.

La Tramuntana, que finalment va canviar de títol pel de La Vall, ha sigut auditada i emesa en À Punt i en l’actualitat es troba disponible en el web.

Pel que fa als contractes menors, es troben dins dels límits legals i es realitzaren a proposta del tècnic responsable i, a més, es troben publicats en el Web de la CVMC en l’apartat de transparència. Els contractes als directius de l’SAMC es van subscriure amb l’autorització de la Conselleria d’Hisenda i del Consell Rector.

Cal afegir que les consideracions a què fa referència la querella són conseqüència de l’informe emés per la Sindicatura de Comptes del 2017, que no va advertir de cap actuació de la CVMC ni de l’SAMC que puga donar suport a la querella presentada per Jorge Bellver, diputat del Partit Popular a les Corts.

Pots estar interessat

El Consell Rector aprova l’oferta pública d’ocupació per a l’any 2019

El Consell Rector aprova l’oferta pública d’ocupació per a l’any 2019

Comunicació CVMC - oct. 11, 2019

El Consell Rector ha aprovat aquest matí l’oferta pública d’ocupació per al 2019 de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC). L’oferta comprén un total de 59 llocs de treball de la CVMC, distribuïts en 18 categories laborals.

El Consell de la Ciutadania presenta a Alacant  el primer informe del 2019

El Consell de la Ciutadania presenta a Alacant el primer informe del 2019

Comunicació CVMC - oct. 10, 2019

El pròxim dimecres, 16 d’octubre a les 11:30, el Consell de la Ciutadania, òrgan assessor en matèria de continguts de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, presentarà a la premsa l’Informe del primer semestre de 2019 sobre À Punt Mèdia.

El Consell Rector aprova l’avantprojecte de pressupostos que estima en 56 milions d’euros l’aportació de la Generalitat

Comunicació CVMC - set. 26, 2019

El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha aprovat aquest matí l’avantprojecte de pressupostos per a l’any 2020. L’avantprojecte ha de presentar-se abans del dia 30 de setembre, segons l’orde d’elaboració de pressupostos de la Generalitat

Més d'aquesta categoria