Resolució requeriment de documentació de la borsa CVMC de les categories Tècnic/a en informàtica i Operador/a electrònic/a (fase 13)

abr. 29, 2022
490 Views

RESOLUCIÓ de 29 d’abril de 2022, de la vicepresidenta i presidenta en funcions del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, per la qual es requereix la presentació de documentació a les persones indicades (Fase 13)

Per Resolució de 25 de setembre 2017, del president del Consell Rector de la CVMC, es dóna publicitat a la llista de persones que integren diverses borses de treball temporal convocades per Resolució de 2 de juny de 2017 i la puntuació a partir de la qual havien de presentar la documentació.

Després de presentar la documentació i ser baremada per la Comissió de Valoració, s’han dictat diverses resolucions per la Presidència del Consell Rector de la CVMC per a donar publicitat a la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a diverses borses de treball temporal.

D’acord amb la base novena 3 de la convocatòria: “Quan calga, es dictarà una nova resolució de la Presidència de la CVMC en la qual s’establirà l’interval de puntuació següent a fi que les persones integrants de la borsa incloses en aquest presenten la documentació acreditativa dels mèrits i requisits en els termes establits en l’apartat 1 d’aquesta base.”

Amb aquesta resolució es pretén disposar de personal suficient per anar cobrint les vacants o per fer substitucions d’acord amb les necessitats.

Per això, resolc

Primer

Les persones que es troben incloses en l’interval de puntuació assenyalat i que figuren en el document adjunt han de presentar la documentació acreditativa dels mèrits i requisits:

SEU: BURJASSOT

  1. Tècnic/a en informàtica: han de presentar la documentació les persones puntuades des de 6,16 fins a 0 punts.
  2. Operador/a electrònic/a: han de presentar la documentació les persones puntuades des de 6,40 fins a 0 punts.

Segon

La documentació acreditativa dels requisits i mèrits que s’han fet constar en la sol·licitud de participació en la borsa s’ha de presentar del dia 2 al 6 de maig de 2022.

La documentació s’ha de presentar a la seu de la CVMC (CPP Polígon Accés Ademús s/n de Burjassot), en horari de 9.00 a 14.00 hores, adjunta a un escrit amb les dades personals i la categoria a què es presenta, adreçat a la Comissió de Valoració de la borsa.

Es presentarà còpia dels documents i només es requerirà la presentació de la documentació original o còpia compulsada a aquelles persones que vagen a ser contractades.

Qualsevol qüestió relacionada amb la presentació de documentació podrà consultar-se exclusivament en dubtesborsa@cvmc.es.

Tercer

Com a conseqüència de la comprovació material de la documentació presentada es podrà modificar l’ordenació de la llista de persones de cada categoria, d’acord amb la puntuació obtinguda.

Quart

  1. Quedaran excloses de la borsa de treball temporal de la categoria que es tracte les persones candidates que no presenten en el termini concedit la documentació acreditativa dels requisits.
  2. La llista de persones excloses i el motiu de l’exclusió es faran públics a la pàgina web de la CVMC.

Burjassot, 29 de d’abril de 2022. La vicepresidenta i presidenta en funcions del Consell Rector: Mar Iglesias García

Pots estar interessat

Resolucio llista provisional auditor/a CVMC
Selecció de Personal
4 views
Selecció de Personal
4 views

Resolucio llista provisional auditor/a CVMC

Comunicació CVMC - març 20, 2023

Es publica la llista provisional de les persones admeses en la borsa de treball auditor o auditora i s'obre un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista indicada, per a presentar, en horari de 9 a 14 hores, les al·legacions que estimen oportunes

Resolució de la categoria llargmetratges de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022
Projectes
55 views
Projectes
55 views

Resolució de la categoria llargmetratges de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022

Comunicació CVMC - març 10, 2023

Resolució de la categoria llargmetratges de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022

Resolució de la categotia Projectes TV Movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022
Projectes
41 views
Projectes
41 views

Resolució de la categotia Projectes TV Movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022

Comunicació CVMC - març 10, 2023

Resolució de la categotia Projectes TV Movies de la crida per a l'adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022

Més d'aquesta categoria