Resolució llista provisional autobaremació SAMC (Cap Gabinet Tècnic)
RESOLUCIÓ de 29 de juny de 2020, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual es dóna publicitat a la llista provisional de les persones admeses i excloses en la borsa de treball convocada per Resolució d’11 de juny 2020 (cap del Gabinet Tècnic), ordenada d’acord amb l’autobaremació.
Per Resolució d’11 de juny 2020 del president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació es fan públiques les bases aprovades pel Consell Rector per a la constitució de la borsa de treball temporal per a la contractació laboral temporal en la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana en el lloc de cap del Gabinet Tècnic i se’n fa pública la convocatòria (DOGV de 16.06.2020).
D’acord amb la base novena punt, 1.1. “una vegada conclòs el termini de presentació de sol·licituds, per acord del director general de la Societat, es publicarà la relació provisional de les persones admeses en la borsa de treball ordenada d’acord amb la puntuació obtinguda segons els mèrits declarats per cada aspirant, i de persones excloses, amb especificació de les causes d’exclusió.”
Per això, resolc:
Primer
Publicar la llista provisional de les persones admeses i excloses en la borsa de treball convocada per Resolució d’11 de juny 2020 que s’indica tot seguit i que figura en el document adjunt, ordenada d’acord amb l’autobaremació.
Cap de Gabinet Tècnic
Segon
Les persones interessades disposaran d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista indicada, per a presentar, en horari de 9 a 14 hores, les al·legacions que estimen oportunes. Les al·legacions hauran de presentar-se a la seu de la Societat (Polígon Accés Ademús, s/n, 46100, Burjassot, València) al Departament de Recursos Humans (planta sisena) o mitjançant correu certificat dirigit a la Societat, a la mateixa adreça.
En cas que foren presentades per correu certificat caldrà enviar per correu electrònic dins del termini indicat la còpia de les al·legacions presentades a: dubterborsa@cvmc.es
Burjassot, 29 de juny de 2020. El director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació: Alfred Costa Folgado.
Pots estar interessat
Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)
Comunicació CVMC - abr. 16, 2024Publicació de la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a les borses de treball d'Auxiliar administratiu/iva. El termini per presentar al·legacions és de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d’aquesta resolució, en horari de 9 a 14 hores.
Resolució publicació quinzé requeriment borsa SAMC (Auxiliar administratiu/iva)
Comunicació CVMC - abr. 05, 2024Requeriment de documentació de la borsa d'Auxiliar administratiu/iva. Han de presentar la documentació les persones puntuades des de 16,47 fins a 0 punts. La documentació s’ha de presentar del dia 8 al 12 d’abril de 2024, en horari de 9.00 a 14.00 hores. La documentació també pot presentar-se pel tràmit z:
Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Auxiliar administratiu/iva Presidència) Fase 17
Comunicació CVMC - abr. 05, 2024Publicació de la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a la borsa de treball de la categoria Auxiliar administratiu/iva Presidència de la CVMC