À Punt Logo Media

À Punt posarà en marxa la web i iniciarà les emissions de ràdio abans d’acabar l’any

set. 12, 2017
2870 Views

À Punt ha anunciat aquest matí que abans d’acabar l’any posarà en marxa una web, on sobre tot hi haurà continguts infantils, i iniciarà les emissions de ràdio. Així ho ha explicat la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana, Empar Marco, durant la presentació de la identitat visual de la plataforma multimèdia À Punt al Jardí Botànic de València. Marco ha anticipat també que si no hi ha imponderables, la televisió iniciarà les seues emissions durant el primer trimestre de 2018.

La directora general ha defensat el treball que s’està fent per tornar-los el servei públic de ràdio, televisió i web als ciutadans, així com el respecte escrupolós als processos administratius i els terminis en este camí.

L’acte ha pivotat al voltant de la presentació del “logo, la imatge amb la qual els valencians i les valencianes identificaran la marca dels mitjans autonòmics públics. És la mosca que apareixerà en la pantalla de la televisió, l’ipad, el mòbil, a la web…i la sintonia, amb la música de Carles Chiner és la que escoltarem també a la ràdio”, ha explicat Marco a la seua intervenció. “Identificar la marca és un pas important perquè la societat valenciana comence a estimar els seus mitjans”, ha remarcat la directora general de la Societat.

Per la seua banda, Enrique Soriano, president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, ha destacat que el naixement de la marca va ser democràtic. “Hi van arribar 92 propostes i el Consell Rector en va triar una. La de l’empresa After Share, que ha desenvolupat també la imatge”. Soriano ha destacat que la identitat visual presentada avui “és una marca senzilla, lleugera, amb una paleta de colors sense artificis, càlida, lliure de càrregues, jove i amb aspiracions d’envellir en companyia dels valencians i valencianes. Vol ser una marca de futur, perdurable en el temps”.

El presidente del Consell Rector ha subratllat l’esforç per presentar-se a la ciutadania amb garanties de qualitat i ha xifrat en 18 milions d’euros les licitacions en equipament previstes per a finals d’any. “La màquina ha començat a rodar i tots els pasos que fem són per anar endavant”, ha resumit.

Durant la presentació, l’empresa Aftershare ha explicat la identitat. Una marca, han defensat Eva Sarasola, directora de Projectes, i Iker Múgika, director creatiu, argumentada, senzilla, vertebradora i versatil. Una identitat visual que té la capacitat de reunir i unir a valencians i valencianes,  l’habilitat d’entretindre a través de continguts que interessen i connecten, la credibilitat que aporta el rigor informatiu i el caràcter de servei públic.

Aftershare ha projectat un vídeo explicatiu, que conclou amb la sintonia corporativa de la plataforma multimèdia À Punt. Sintonia del músic valencià Carles Chiner. “Aquest espai ha d’acceptar veus diverses: ha de ser àgora i mercat, punt de trobada i de salt a diferents plataformes. Ha de ser, alhora, receptacle de continguts transversals: la información seriosa i l’apunt sobre la realitat, la comèdia alliberadora i l’entreteniment infantil, la ficció somniadora i la tensió esportiva, el focus de tradició i la cultura d’avantguarda, el museu i la xarxa social”, explica l’autor. La sintonia, en definitiva, “deu caminar en una senda que accepte i unifique aquest ventall de veus i punts de vista”, resumeix.

En l’acte ha estat present el president de la Generalitat, Ximo Puig, la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, el president de les Corts, Enric Morera, els consellers de Cultura, Vicent Marzà, d’Hisenda, Vicent Soler, i de Sanitat, Carmen Montón i l’alcalde de València, Joan Ribó. A la presentació també han assistit nombrosos representants polítics de diversos àmbits, així com del món esportiu, sindical i social de la Comunitat Valenciana, i una ampla representació del sector audiovisual autonòmic.

Pots estar interessat

El Consell Rector proposa Alfred Costa  com a director general d’À Punt Mèdia
Premsa
26 views
Premsa
26 views

El Consell Rector proposa Alfred Costa com a director general d’À Punt Mèdia

Comunicació CVMC - gen. 25, 2023

El màxim òrgan de govern de la CVMC ha decidit que Alfred Costa ocupe la direcció general d’À Punt Mèdia durant tres anys més, després de ser la candidatura que més puntuació ha obtingut en el concurs públic.

Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022
Projectes
35 views
Projectes
35 views

Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022

Comunicació CVMC - gen. 24, 2023

Projectes preseleccionats de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022

Llista persones candidates borsa SAMC Subdirecció Informatius No Diaris
Selecció de Personal
233 views
Selecció de Personal
233 views

Llista persones candidates borsa SAMC Subdirecció Informatius No Diaris

Comunicació CVMC - des. 22, 2022

RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2022, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual s’aprova amb caràcter definitiu la llista de persones que integren la borsa de treball convocada per Resolució de 16 de novembre de 2022 (Subdirección de Informativos No Diarios).

Més d'aquesta categoria