À Punt Mèdia busca projectes d’entreteniment, culturals i divulgatius
La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) convoca les empreses productores perquè presenten projectes d’entreteniment, culturals i divulgatius per a la televisió, la ràdio i la plataforma digital. Les empreses podrán presentar des de demà les seues propostes de continuguts a través de la Finestra que s’ha obert avui a la web de la Corporació (www.cvmc.es).
Per la finestra pot entrar qualsevol tipus de projecte en règim de producción associada (encàrrecs de producció), tal i com recull la “Regulació del procediment de selecció i contractació de continguts de la SAMC”. La Societat prioritzarà formats com: concursos, talent shows, late nights, docusèries de caràcter divulgatiu, programes de coaching, d’humor, etc. Per blocs temàtics, es necessiten continguts de: teatre, cinema, llengua, humor, zàping, bandes de música, educació afectiva-sexual, festes, oratge, el camp, esports, pilota valenciana, actualitat, història, ciència, tecnologia, salut, consum i ocupació.
Les productores podran presentar les seues propostes sense límit de temps. A mesura que la Societat reba les propostes, les estudiarà i anirà cobrint les seues necessitats. Cal tindre en compte que es prioritzaran els projectes que s’adequen als formats i a les temàtiques assenyalades com a prioritàries. Les empreses interessades podran trobar més detalls de la convocòtoria a la web (https://www.cvmc.es/convocatoria-finestra-unica-projectes-audiovisuals/) de la Corporació.
Pots estar interessat

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates borsa SAMC de la categoria Gestor/a de continguts (tretzé requeriment)
Comunicació CVMC - ag. 02, 2023Publicació de la puntuació definitiva de la borsa de Gestor/a de continguts i de la llista de persones candidates per a la provisió temporal dels llocs oferits

Resolució de la crida específica per a l’adquisició de drets i participació en llargmetratges de ficció i animació 2023
Comunicació CVMC - jul. 28, 2023L'SAMC publica els llargmetratges preseleccionats després de l’avaluació dels projectes presentats a la crida 2023

Resolució publicació de la puntuació provisional de la borsa de Gestor/a de continguts de l’SAMC (tretze requeriment)
Comunicació CVMC - jul. 25, 2023Publicacio de la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada de la borsa de Gestor/a de continguts. S'obre un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d’aquesta resolució, per presentar al·legacions
Més d'aquesta categoria

Resolució de la publicació del tretzé requeriment de documentació borsa SAMC (Gestor de continguts)
Comunicació CVMC - jul. 14, 2023
Necessitats de producció per a la graella televisiva de l’últim trimestre del 2023
Comunicació CVMC - juny 16, 2023
Resolució publicació entrevista i persones candidates d’Auditor/a CVMC
Comunicació CVMC - juny 02, 2023