À Punt Logo Media

À Punt busca un magazín de ràdio amb continguts culturals, de servei públic, participació ciutadana i de col.lectius socials

set. 18, 2017
6918 Views

À Punt fa una crida a tot el sector audiovisual valencià per tal que presente propostes per a un magazín diari per a la ràdio provisional. La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació està buscant un magazín de ràdio de dilluns a divendres, de 3 hores per a la franja del matí. En conjunt, 65 programes. El magazín ha d’incloure continguts culturals, de servei públic, participació ciutadana i de col·lectius socials.

El programa també pot incloure seccions fixes relacionades amb la salut, el consum, el medi ambient, la integració social, l’educació, el camp, la cuina, l’oratge… En el magazín es donarà informació sobre tots els passos de creació del mitjà autonòmic À Punt: ja siguen rodatges de programes, explicacions dels continguts, entrevistes amb les cares i les veus dels mitjans, etc. El magazín ha d’incloure connexions en directe i participació de l’audiència. El magazín s’ha de fer, al menys un dia a la setmana, fora dels estudis de Burjassot. L’objectiu d’aquestes eixides és recórrer els pobles i ciutats de la Comunitat Valenciana per a presentar els mitjans a la ciutadania.

Es valorarà la presentació d’una maqueta. La documentació a presentar és la següent: títol, sinopsi (1 full), descripció del magazín (5 fulls), desenvolupament de les seccions amb continguts concrets i exemples (5 fulls), escaleta de continguts desenvolupada, proposta de col.laboradors fixes amb currículum i descripció de la seua participació en el magazín, proposta de director i/o productor executiu amb currículum i experiència en el format, proposta d’equip de redacció i equip tècnic i currículums, pla de treball, pressupost (identificant la part de mitjans tècnics i la part de producció), historial de l’empresa o empreses productores, proposta de mitjans tècnics i proposta d’estratègia de xarxes socials.

La Societat seleccionarà els projectes basant-se en criteris de qualitat de les propostes, en la capacitat tècnica tant per a la realització en estudi com per a l’eixida o eixides setmanals, les propostes de continguts transmèdia, i l’adequació dels projectes als objectius de la Societat.

El termini de presentacions de propostes serà de 21 dies naturales a contar des de l’endemà de la publicació d’aquesta crida en la página web de la CVMC. Les propostes es poder lliurar per correu postal o missatger (Polígon Accés Ademús s/n.46100 Burjassot) o per correu electrònic (continguts@cvmc.es).

Pots estar interessat

À Punt no té cap pèrdua, ni deute
Premsa
209 views
Premsa
209 views

À Punt no té cap pèrdua, ni deute

Comunicació CVMC - abr. 18, 2019

El Consell Rector afirma que la CVMC compleix el contracte programa que no permet cap endeutament La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) rep una subvenció…

Resolució de la crida  per a l’adquisició de drets i participació  en obres audiovisuals no finalitzades
Projectes
158 views
Projectes
158 views

Resolució de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades

Comunicació CVMC - abr. 12, 2019

Resolució de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades Tal com es va publicar en el web de la Corporació Valenciana de…

El Consell Rector aprova el projecte de reglament del Consell d’Informatius d’À Punt Mèdia
Premsa
430 views
Premsa
430 views

El Consell Rector aprova el projecte de reglament del Consell d’Informatius d’À Punt Mèdia

Comunicació CVMC - març 07, 2019

El consell Rector ha aprovat en la reunió de hui el projecte de reglament del Consell d’informatius de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC). Es tracta de la primera fase en l’aprovació del reglament.

Més d'aquesta categoria