Publicació puntuació definitiva i persones candidates borsa SAMC (sisé requeriment)
RESOLUCIÓ de 6 de març de 2019, de la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual es dóna publicitat a la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a diverses borses de treball convocades per Resolució d’1 de setembre de 2017 i s’aprova la llista de les persones candidates per a la provisió temporal dels llocs oferits (sisé requeriment).
Per Resolució de 21 de febrer de 2019, de la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, es dóna publicitat a la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a diverses borses de treball convocades per Resolució d’1 de setembre de 2017 (sisé requeriment).
Conclòs el tràmit la Comissió de Valoració ha valorat les al·legacions i ha elevat a la directora general de la SAMC la proposta de puntuació definitiva.
D’acord amb la base novena 3.4: “Finalitzat el termini concedit, i vistes les al·legacions presentades, la directora de la Societat dictarà acord, que elevarà a definitiva la puntuació de les persones interessades.”
D’acord amb la base novena 3.5: “Les persones la puntuació definitiva de les quals es mantinga dins de l’interval de puntuació establit en l’acord de la directora general de la Societat a què fa referència l’apartat 2.1 d’aquesta base novena passaran a integrar la llista de candidates per a la provisió temporal dels llocs oferits.”
Per això, resolc
Primer
Publicar la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a les borses de treball de les categories que s’indiquen tot seguit, amb indicació de les persones excloses per no complir els requisits:
SEU: BURJASSOT
- Assessor/a lingüista.
- Productor/a executiu/iva de programes.
- Regidor/a.
- Ajudant/a de Realització.
SEU: ALACANT
Periodista redactor/a.
SEU: CASTELLÓ
Periodista redactor/a.
SEU: MADRID
Periodista redactor/a.
Segon
Aprovar la llista de persones candidates per a la provisió temporal dels llocs oferits que figura en l’annex I.
Tercer
En l’annex II es publica la llista de persones que han presentat al·legacions i la causa d’estimació o desestimació.
Burjassot, 6 de març de 2019. La directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació: Empar Marco Estellés.
Pots estar interessat

Resolució de la categoria projectes documentals de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024
Comunicació CVMC - gen. 20, 2025Resolució de la categoria projectes documentals de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024

Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024
Comunicació CVMC - gen. 20, 2025Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024

Resolució de la categoria projectes animació de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024
Comunicació CVMC - des. 20, 2024Resolució de la categoria projectes animació de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2024
Més d'aquesta categoria



Llista provisional persones candidates borsa SAMC (Cap del Servei d’Emissions)
Comunicació CVMC - juny 07, 2024