A partir de febrer de 2023, les notes de premsa de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació es publiquen en l’apartat INFORMACIÓ CORPORATIVA en la sala de premsa d’À Punt Mèdia
A partir de febrer de 2023, les notes de premsa de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació es publiquen en l’apartat INFORMACIÓ CORPORATIVA en la sala de premsa d’À Punt Mèdia
El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha autoritzat en la sessió d’avui l’equip directiu de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana. Equip que ha estat proposat per la directora general de la Societat, Empar Marco. La decisió ha estat aprovada per majoria i amb un sol vot en contra.
La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha signat aquest matí en l’edifici de La Nau de la Universitat de València un conveni marc amb els rectors de les cinc universitats públiques valencianes. El conveni ha estat signat pel president del CVMC, Enrique Soriano, i a l’acte ha estat present també la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana, Empar Marco. Es el primer conveni que signa la Corporació.
La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SMC) llança la primera convocatòria per al desenvolupament dels projectes de sèries de ficció següents: ficció juvenil musical, sèrie de ficció de caràcter social, sèrie de ficció de gènere i websèrie. Així ho ha anunciat avui la directora de la Societat, Empar Marco, en una reunió amb representants de les associacions de productors AVAPI, PAV i AVANT. Durant la reunió, Marco també ha explicat que, amb la intenció de dinamitzar el sector audiovisual i donar difusió a les produccions audiovisuals valencianes que es van vore afectades pel tancament de l'antiga RTVV a finals de 2013, invertirà vora 1.500.000 d’euros per adquirir els drets d'antena de les produccions subvencionades per Culturarts-IVAC els anys 2014, 2105 i 2016.
El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha aprovat aquest matí el document que regularà el procediment per a la presentació, selecció, tramitació i contractació de els projectes de producció associada destinats a integrar-se en la graella de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, tant a la televisió, com a la ràdio i als mitjans digitals.
La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha fet pública avui la nova web corporativa (www.cvmc.es). La web, que al llarg de les pròximes setmanes anirà completant els seus continguts, recull tota la información de la Corporació, del Consell Rector i de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació. La nova web informarà entre altres aspectes, dels processos de contractació que impulsa la Corporació. De fet, en la web ja es fan públiques les llistes provisionals de les persones admeses en les diverses borses de treball temporal convocades per la Corporació. Les persones interessades disposaran de cinc dies per a presentar al.legacions. Els tràmits següents també es publicaran a la web.
El Consell Rector de la CVMC ha estudiat, en la sessió d’aquesta vesprada, un primer esborrany del Reglament del Consell de la Ciutadania, que estarà format per 13 persones seleccionades mitjançant un sistema mixt i paritari. El Consell Rector també ha aprovat els projectes audiovisuals La Tramuntana, La Forastera i Desenterrats i el Programa d’actuació plurianual 2017-2019 de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació.
El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), reunit aquest matí per primera vegada a la ciutat d’Alacant, ha acordat adjudicar el concurs del disseny de la identitat visual del conjunt de mitjans valencians a la empresa After Share València SAU. D’altra banda, el Consell Rector ha acordat sol.licitar un espai a Les Corts Valencianes per a desenvolupar el seu treball. Un espai que ha de garantir el paper de la CVMC com a difusor de la participación política i social de la ciutadania.
Les tres empreses finalistes dels books o dossiers per al disseny de la identitat visual del conjunt de la plataforma de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació han presentat aquest matí les seues propostes als membres del Consell Rector. D’altra banda, el Consell Rector ha autoritzat el contracte d’animació seleccionat per L’Alt Consell Consultiu (ACC) i titulat Júlia i Gilbert. És el primer encàrrec d’obra de més de 250.000 euros, motiu pel qual ha hagut de ser autoritzat per L’ACC. El cost total del contrate és de 549.237 euros per a 26 capítols de 7 minuts cada capítol.