El Consell Rector ha avaluat la gestió de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació

Jul 17, 2019
662 Views

Burjassot, 17 de juliol de 2019. El Consell Rector ha finalitzat hui l’informe d’avaluació de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC). En l’avaluació s’ha tingut en compte la gestió de la Direcció General durant els anys 2017 i 2018. De cara al futur les avaluacions es faran amb una periodicitat anual.

Els resultats s’han mesurat mitjançant percentatges de rendiment acordats pel Consell Rector, que estimaven que fins al 50% no es compleixen els objectius; entre el 51 i el 80% els resultats estan per davall de les expectatives; entre el 81% i el 90% dins de les expectatives, i del 91% al 100% se superen les expectatives. Tenint en compte aquest criteri, la gestió de la Direcció General ha assolit un 59%, la qual cosa indica que s’han complit els objectius i que hi ha mancances en alguns aspectes.

El Consell Rector ha contrastat fonts diverses: els informes d’una consultoria de recursos humans, l’informe de gestió de la directora general, un informe de clima laboral i les informacions que s’han tractat durant les reunions del Consell Rector.

En l’apartat de competències s’han valorat els aspectes següents: lideratge i direcció, habilitats operatives, habilitats de gestió i habilitats interpersonals. Les conclusions destaquen com a punts forts la presa de decisions, el dinamisme mental i la proactivitat i iniciativa, encara que també hi ha aspectes a millorar, com la planificació, la capacitat organitzativa, el treball en equip i l’assertivitat.

Per a l’anàlisi del compliment dels objectius s’han pres en consideració els que s’han establit en els pressupostos de la Generalitat i el contracte programa. Entre els punts forts es troben l’ús i la difusió del valencià, la promoció de la indústria audiovisual, l’habilitació i l’adaptació de l’edifici del Centre de Programes, l’inici de les emissions de la televisió i la promoció del pluralisme, la diversitat o la cohesió social. Els aspectes en els quals cal avançar són la col·laboració amb la xarxa de TDT locals i comarcals, ja que només s’ha desenvolupat en casos molt puntuals. També s’ha de millorar en la promoció de la transició a l’economia digital i la creació de continguts transmèdia adaptats a les noves pautes de consum.

L’últim aspecte és el relatiu al compliment de les funcions de la Direcció General, que estableix l’article 23 de la Llei de creació de la Corporació. En aquest apartat s’han executat dins de les expectatives les decisions de contractació acordades pel Consell Rector, sens perjuí de la seua capacitació de contractació de les despeses ordinàries i d’allò que s’estableix en la normativa del règim econòmic financer del sector públic empresarial valencià. I, finalment, cal millorar en la direcció de personal i dels serveis, sota les directrius bàsiques establides pel Consell Rector.

El procés és un tràmit requerit en el Decret Llei 1/2011 de 30 de setembre, de la Generalitat, que disposa que tot el personal que ocupe llocs de caràcter directiu en els ens del sector públic “Estarà subjecte a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la seua gestió, mesures d’austeritat i reducció de costos i control de la despesa pública”.

 

Puedes estar interesado

El Consejo de Informativos presenta el primer informe semestral al Consejo Rector
Prensa
11 views
Prensa
11 views

El Consejo de Informativos presenta el primer informe semestral al Consejo Rector

Comunicació CVMC - Jul 03, 2020

El Consejo de Informativo ha presentado hoy al Consejo Rector su primero informe semestral, en cumplimiento de aquello que establece el Reglamento que regula este órgano, encargado de velar por la independencia de los profesionales de la información en los medios públicos valencianos.

Convocatoria para la constitución de una bolsa de trabajo de meteorólogo/a  en la SAMC
Selección de Personal
53 views
Selección de Personal
53 views

Convocatoria para la constitución de una bolsa de trabajo de meteorólogo/a en la SAMC

Comunicació CVMC - Jun 30, 2020

RESOLUCIÓN de 22 de junio de 2020, del presidente del Consejo Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, por la cual se hacen públicas las bases aprobadas por el Consejo Rector para la constitución de la bolsa de trabajo temporal para la contratación laboral temporal en la categoría de meteorólogo o meteoróloga en la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana y se hace pública la convocatoria

Resolución lista provisional autobaremación SAMC (Jefe/a Gabinete Técnico)
Selección de Personal
55 views
Selección de Personal
55 views

Resolución lista provisional autobaremación SAMC (Jefe/a Gabinete Técnico)

Comunicació CVMC - Jun 29, 2020

RESOLUCIÓN de 29 de junio de 2020, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, por la que se da publicidad a la relación provisional de les persones admitidas y excluidas en la bolsa de trabajo convocada por Resolución de 11 de junio de 2020 (jefe/a del Gabinete Técnico), ordenada de acuerdo con la autobaremación.

Más de esta categoría