El Consell Rector ha avaluat la gestió de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació

Jul 17, 2019
430 Views

Burjassot, 17 de juliol de 2019. El Consell Rector ha finalitzat hui l’informe d’avaluació de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC). En l’avaluació s’ha tingut en compte la gestió de la Direcció General durant els anys 2017 i 2018. De cara al futur les avaluacions es faran amb una periodicitat anual.

Els resultats s’han mesurat mitjançant percentatges de rendiment acordats pel Consell Rector, que estimaven que fins al 50% no es compleixen els objectius; entre el 51 i el 80% els resultats estan per davall de les expectatives; entre el 81% i el 90% dins de les expectatives, i del 91% al 100% se superen les expectatives. Tenint en compte aquest criteri, la gestió de la Direcció General ha assolit un 59%, la qual cosa indica que s’han complit els objectius i que hi ha mancances en alguns aspectes.

El Consell Rector ha contrastat fonts diverses: els informes d’una consultoria de recursos humans, l’informe de gestió de la directora general, un informe de clima laboral i les informacions que s’han tractat durant les reunions del Consell Rector.

En l’apartat de competències s’han valorat els aspectes següents: lideratge i direcció, habilitats operatives, habilitats de gestió i habilitats interpersonals. Les conclusions destaquen com a punts forts la presa de decisions, el dinamisme mental i la proactivitat i iniciativa, encara que també hi ha aspectes a millorar, com la planificació, la capacitat organitzativa, el treball en equip i l’assertivitat.

Per a l’anàlisi del compliment dels objectius s’han pres en consideració els que s’han establit en els pressupostos de la Generalitat i el contracte programa. Entre els punts forts es troben l’ús i la difusió del valencià, la promoció de la indústria audiovisual, l’habilitació i l’adaptació de l’edifici del Centre de Programes, l’inici de les emissions de la televisió i la promoció del pluralisme, la diversitat o la cohesió social. Els aspectes en els quals cal avançar són la col·laboració amb la xarxa de TDT locals i comarcals, ja que només s’ha desenvolupat en casos molt puntuals. També s’ha de millorar en la promoció de la transició a l’economia digital i la creació de continguts transmèdia adaptats a les noves pautes de consum.

L’últim aspecte és el relatiu al compliment de les funcions de la Direcció General, que estableix l’article 23 de la Llei de creació de la Corporació. En aquest apartat s’han executat dins de les expectatives les decisions de contractació acordades pel Consell Rector, sens perjuí de la seua capacitació de contractació de les despeses ordinàries i d’allò que s’estableix en la normativa del règim econòmic financer del sector públic empresarial valencià. I, finalment, cal millorar en la direcció de personal i dels serveis, sota les directrius bàsiques establides pel Consell Rector.

El procés és un tràmit requerit en el Decret Llei 1/2011 de 30 de setembre, de la Generalitat, que disposa que tot el personal que ocupe llocs de caràcter directiu en els ens del sector públic “Estarà subjecte a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la seua gestió, mesures d’austeritat i reducció de costos i control de la despesa pública”.

 

Puedes estar interesado

El Consell Rector aprueba la Oferta Pública de Empleo  para el año 2019
Prensa
78 views
Prensa
78 views

El Consell Rector aprueba la Oferta Pública de Empleo para el año 2019

Comunicació CVMC - Oct 11, 2019

El Consell Rector ha aprobado esta mañana la Oferta Pública de Ocupación para 2019 de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC). La oferta comprendeun total de 59 puestos de trabajo de la CVMC distribuidos en 18 categorías laborales.

El Consell de la Ciutadania presenta en Alicante el primer informe de 2019
Prensa
30 views
Prensa
30 views

El Consell de la Ciutadania presenta en Alicante el primer informe de 2019

Comunicació CVMC - Oct 10, 2019

El pròxim dimecres, 16 d’octubre a les 11:30, el Consell de la Ciutadania, òrgan assessor en matèria de continguts de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, presentarà a la premsa l’Informe del primer semestre de 2019 sobre À Punt Mèdia.

El Consell Rector aprueba el anteproyecto de presupuestos que estima en 56 millones la aportación de la Generalitat
Prensa
35 views
Prensa
35 views

El Consell Rector aprueba el anteproyecto de presupuestos que estima en 56 millones la aportación de la Generalitat

Comunicació CVMC - Sep 26, 2019

El Consejo Rector de la Corporación Valenciana de mediados de Comunicación (CVMC) ha aprobado esta mañana el anteproyecto de presupuestos para el año 2020. El anteproyecto debe presentarse antes del día 30 de septiembre, según la orden de elaboración de presupuestos de la Generalitat.

Más de esta categoría