El Consell Rector ha avaluat la gestió de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació

Jul 17, 2019
1730 Views

Burjassot, 17 de juliol de 2019. El Consell Rector ha finalitzat hui l’informe d’avaluació de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC). En l’avaluació s’ha tingut en compte la gestió de la Direcció General durant els anys 2017 i 2018. De cara al futur les avaluacions es faran amb una periodicitat anual.

Els resultats s’han mesurat mitjançant percentatges de rendiment acordats pel Consell Rector, que estimaven que fins al 50% no es compleixen els objectius; entre el 51 i el 80% els resultats estan per davall de les expectatives; entre el 81% i el 90% dins de les expectatives, i del 91% al 100% se superen les expectatives. Tenint en compte aquest criteri, la gestió de la Direcció General ha assolit un 59%, la qual cosa indica que s’han complit els objectius i que hi ha mancances en alguns aspectes.

El Consell Rector ha contrastat fonts diverses: els informes d’una consultoria de recursos humans, l’informe de gestió de la directora general, un informe de clima laboral i les informacions que s’han tractat durant les reunions del Consell Rector.

En l’apartat de competències s’han valorat els aspectes següents: lideratge i direcció, habilitats operatives, habilitats de gestió i habilitats interpersonals. Les conclusions destaquen com a punts forts la presa de decisions, el dinamisme mental i la proactivitat i iniciativa, encara que també hi ha aspectes a millorar, com la planificació, la capacitat organitzativa, el treball en equip i l’assertivitat.

Per a l’anàlisi del compliment dels objectius s’han pres en consideració els que s’han establit en els pressupostos de la Generalitat i el contracte programa. Entre els punts forts es troben l’ús i la difusió del valencià, la promoció de la indústria audiovisual, l’habilitació i l’adaptació de l’edifici del Centre de Programes, l’inici de les emissions de la televisió i la promoció del pluralisme, la diversitat o la cohesió social. Els aspectes en els quals cal avançar són la col·laboració amb la xarxa de TDT locals i comarcals, ja que només s’ha desenvolupat en casos molt puntuals. També s’ha de millorar en la promoció de la transició a l’economia digital i la creació de continguts transmèdia adaptats a les noves pautes de consum.

L’últim aspecte és el relatiu al compliment de les funcions de la Direcció General, que estableix l’article 23 de la Llei de creació de la Corporació. En aquest apartat s’han executat dins de les expectatives les decisions de contractació acordades pel Consell Rector, sens perjuí de la seua capacitació de contractació de les despeses ordinàries i d’allò que s’estableix en la normativa del règim econòmic financer del sector públic empresarial valencià. I, finalment, cal millorar en la direcció de personal i dels serveis, sota les directrius bàsiques establides pel Consell Rector.

El procés és un tràmit requerit en el Decret Llei 1/2011 de 30 de setembre, de la Generalitat, que disposa que tot el personal que ocupe llocs de caràcter directiu en els ens del sector públic “Estarà subjecte a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la seua gestió, mesures d’austeritat i reducció de costos i control de la despesa pública”.

 

Puedes estar interesado

Resolució de la categoria projectes tv movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Proyectos
4 views
Proyectos
4 views

Resolució de la categoria projectes tv movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Comunicació CVMC - Abr 19, 2024

Reunida la Comissió i analitzats els projectes presentats, acorda que cap d’ells en resulta preseleccionat.

Resolució de la categoria projectes llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Proyectos
9 views
Proyectos
9 views

Resolució de la categoria projectes llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Comunicació CVMC - Abr 19, 2024

Projectes preseleccionats de la categoria llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)
Selección de Personal
23 views
Selección de Personal
23 views

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)

Comunicació CVMC - Abr 16, 2024

Publicación de la puntuación provisional de las personas cuya baremación ha sido revisada pertenecientes a la bolsa de trabajo de Auxiliar administrativo/a El plazo para presentar alegaciones es de cinco días hábiles, a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta resolución, en horario de 9 a 14 horas

Más de esta categoría