CRIDA PER A L’ADQUISICIÓ DE DRETS I PARTICIPACIÓ EN OBRES AUDIOVISUALS NO FINALITZADES

Dic 07, 2020
582 Views

1. FINALITAT

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) està interessada a adquirir drets o participar en obres audiovisuals no finalitzades de ficció, animació, documentals i curtmetratges. Amb aquesta finalitat, fa una crida al sector audiovisual perquè presente les seues propostes amb la documentació que s’especifica a continuació:

1.1 LLARGMETRATGES DE FICCIÓ CINEMATOGRÀFICS PER A TELEVISIÓ I
MINISÈRIES DE FICCIÓ

1. Formulari de registre emplenat correctament, sense modificar-ne el format.
2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
3. Sinopsi llarga (una pàgina) en document editable i en valencià.
4. Guió en el cas dels llargmetratges i, per a les minisèries, opcional guió o tractament
de cadascun dels capítols (màxim de 20 pàgines), en ambdós casos
sense referències en el document a l’autor/a ni a l’empresa productora.
5. Mapa de trames en el cas de les minisèries.
6. Descripció dels personatges (5 pàgines).
7. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
8. Proposta de càsting.
9. Proposta de director/a i currículum.
10. Proposta de guionista i currículum.
11. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
12. Proposta de caps d’equip.
13. Pressupost previst desglossat.
14. Pla de finançament en què s’especifique la situació de cada participació reflectida
(indicant si està previst, sol·licitat o ja confirmat).
15. Pla de treball.
16. Historial de la productora.
17. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.2 LLARGMETRATGES, SÈRIES I CURTMETRATGES D’ANIMACIÓ

1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
4. Bíblia gràfica.
5. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora
(mínim 2 capítols en el cas de les sèries d’animació).
6. Descripció dels personatges (5 pàgines).
7. Sinopsi d’una temporada completa (en el cas de les sèries d’animació).
8. Document de cessió dels drets del guió per part de l’autor/a.
9. Proposta de director/a i currículum.
10. Proposta de guionista i currículum.
11. Proposta de director/a d’animació i currículum.
12. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
13. Proposta de caps d’equip.
14. Pressupost previst desglossat.
15. Pla de finançament en què s’especifique la situació de cada participació reflectida (indicant si està previst, sol·licitat o ja confirmat).
16. Pla de treball.
17. Historial de la productora.
18. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.3 PROJECTES DOCUMENTALS

1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
4. Preguió o escaleta.
5. Tractament que explique d’on naix la idea i com es pensa convertir-la en un
audiovisual.
6. Perfils dels personatges protagonistes del documental (5 pàgines).
7. Criteris de realització.
8. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
9. Proposta de director/a i currículum.
10. Proposta de guionista i currículum.
11. Proposta productor/a executiu/iva i currículum.
12. Proposta de caps d’equip.
13. Pressupost previst desglossat.
14. Pla de finançament en què s’especifique la situació de cada participació reflectida
(indicant si està previst, sol·licitat o ja confirmat).
15. Pla de treball.
16. Historial de la productora.
17. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.4 CURTMETRATGES FICCIÓ

1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
4. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora.
5. Descripció dels personatges.
6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
7. Proposta de càsting.
8. Proposta de director/a i currículum.
9. Proposta de guionista i currículum.
10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
11. Pressupost previst desglossat.
12. Pla de finançament en què s’especifique la situació de cada participació reflectida
(indicant si està previst, sol·licitat o ja confirmat).
13. Pla de treball.
14. Historial de la productora.
15. Quantitat sol·licitada a À Punt.

NOTA: Cal lliurar cadascun dels documents en arxius separats. Cada document ha de portar el número i el nom de l’ítem que s’indica en la relació de la documentació requerida per a cada categoria.

2. LLIURAMENT I TERMINI DE PRESENTACIÓ

Les propostes es podran lliurar de dues maneres:
• Per correu postal o missatger: ctra. del Polígon d’accés a Ademús, s/n, 46100, Burjassot, València.
• Per correu electrònic: cridasamc112020@cvmc.es.
En qualsevol dels dos casos, l’SAMC tornarà una còpia del formulari de registre amb el número de registre i la data com a justificant de recepció. Si no es rep la resposta de registre en un termini de set dies laborals, cal verificar la recepció de l’expedient enviant consulta al mateix correu electrònic citat més amunt.
Sense la verificació de registre per part de l’SAMC, no es considerarà lliurat el projecte perquè el valore la comissió.
El termini de presentació de propostes per a desenvolupar serà de 15 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta crida en el lloc web de la CVMC.

3. SELECCIÓ DELS PROJECTES

L’SAMC estudiarà i valorarà les propostes, i es publicarà una adjudicació provisional.
La contractació estarà condicionada a les negociacions tant econòmiques com de continguts entre les empreses productores i l’SAMC.

Burjassot, 7 de desembre de 2020

Alfred Costa Folgado
Director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC)

Puedes estar interesado

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)
Selección de Personal
13 views
Selección de Personal
13 views

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)

Comunicació CVMC - Abr 16, 2024

Publicación de la puntuación provisional de las personas cuya baremación ha sido revisada pertenecientes a la bolsa de trabajo de Auxiliar administrativo/a El plazo para presentar alegaciones es de cinco días hábiles, a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta resolución, en horario de 9 a 14 horas

Resolución publicación decimoquinto requerimiento bolsa SAMC (Auxiliar administrativo/a)
Selección de Personal
61 views
Selección de Personal
61 views

Resolución publicación decimoquinto requerimiento bolsa SAMC (Auxiliar administrativo/a)

Comunicació CVMC - Abr 05, 2024

Requerimiento de documentación de la bolsa de Auxiliar administrativo/a. Deben presentar la documentación las personas puntuades desde 16,47 hasta 0 puntos. La documentación se debe presentar del día 8 al 12 de abril de 2024, en horario de 9.00 a 14.00 horas. La documentación también puede presentarse por el trámite z:

Resolución publicación puntuación definitiva y personas candidatas (Auxiliar administrativo/a Presidencia) CVMC Fase17
Selección de Personal
36 views
Selección de Personal
36 views

Resolución publicación puntuación definitiva y personas candidatas (Auxiliar administrativo/a Presidencia) CVMC Fase17

Comunicació CVMC - Abr 05, 2024

Publicación de la puntuación definitiva de las personas cuya baremación ha sido revisada, pertenecientes a la bolsa de trabajo de la categoría Auxiliar administrativo/a Presidencia de la CVMC

Más de esta categoría