Crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2022

Nov 03, 2022
320 Views

1.FINALITAT

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) està interessada a adquirir drets o participar en obres audiovisuals no finalitzades de ficció, animació, documentals i curtmetratges. Amb aquesta finalitat, fa una crida al sector audiovisual perquè presente les seues propostes amb la documentació que s’especifica a continuació:

1.1 LLARGMETRATGES DE FICCIÓ CINEMATOGRÀFICS.

  1. Formulari de registre emplenat correctament, sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (una pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió del llargmetratges sense referències en el document a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges (5 pàgines).
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Proposta de caps d’equip.
  12. Pressupost previst desglossat.
  13. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  14. Pla de treball.
  15. Historial de la productora.
  16. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.2 LLARGMETRATGES, SÈRIES I CURTMETRATGES D’ANIMACIÓ

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Bíblia gràfica.
  5. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora (mínim 2 capítols en el cas de les sèries d’animació).
  6. Descripció dels personatges (5 pàgines).
  7. Sinopsi d’una temporada completa (en el cas de les sèries d’animació).
  8. Document de cessió dels drets del guió per part de l’autor/a.
  9. Proposta de director/a i currículum.
  10. Proposta de guionista i currículum.
  11. Proposta de director/a d’animació i currículum.
  12. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  13. Proposta de caps d’equip.
  14. Pressupost previst desglossat.
  15. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  16. Pla de treball.
  17. Historial de la productora.
  18. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.3 PROJECTES DOCUMENTALS

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Preguió o escaleta.
  5. Tractament que explique d’on naix la idea i com es pensa convertir-la en un audiovisual.
  6. Perfils dels personatges protagonistes del documental (5 pàgines).
  7. Criteris de realització.
  8. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  9. Proposta de director/a i currículum.
  10. Proposta de guionista i currículum.
  11. Proposta productor/a executiu/iva i currículum.
  12. Proposta de caps d’equip.
  13. Pressupost previst desglossat.
  14. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  15. Pla de treball.
  16. Historial de la productora.
  17. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.4 CURTMETRATGES FICCIÓ

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges.
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Pressupost previst desglossat.
  12. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  13. Pla de treball.
  14. Historial de la productora.
  15. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.5 TV MOVIES

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges.
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Pressupost previst desglossat.
  12. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  13. Pla de treball.
  14. Historial de la productora.
  15. Quantitat sol·licitada a À Punt.

NOTES:

Cal lliurar cadascun dels documents en arxius separats. Cada document ha de portar el número i el nom de l’ítem que s’indica en la relació de la documentació requerida per a cada categoria. La falta d’algun dels documents requerits i/o no respectar la separació dels arxius i la seua nomenclatura podrà suposar una penalització en la valoració.

S’acceptaran com a obres no finalitzades aquelles que ja qualificades però en termini inferior als darrers 6 mesos i que permeten la incorporació del logo de l’SAMC en els crèdits de l’obra com a entitat participant en prevenda.

2.LLIURAMENT I TERMINI DE PRESENTACIÓ

Les propostes es podran lliurar de dues maneres:

  • Per correu postal o missatger: ctra. del Polígon d’accés a Ademús, s/n, 46100, Burjassot, València.
  • Per correu electrònic: cridacoda@cvmc.es

En qualsevol dels dos casos, l’SAMC remetrà a l’adreça de mail de l’enviament, o a la de contacte especificada en el formulari de registre si l’enviament ha estat per correu postal o missatger, la referència del codi del projecte i la data de registre com a justificant de recepció. Si no es rep la resposta de registre en un termini de set dies laborals, cal verificar la recepció de l’expedient enviant consulta al mateix correu electrònic citat més amunt.

Sense la verificació de registre per part de l’SAMC, no es considerarà lliurat el projecte perquè el valore la comissió.

 El termini de presentació de propostes acabarà el dia 25 de novembre a les 15:00 hores.

3.SELECCIÓ DELS PROJECTES

L’SAMC estudiarà i valorarà les propostes, i es publicarà una adjudicació provisional amb un import màxim. La contractació i l’import definitiu estaran condicionats a les negociacions tant econòmiques com de continguts entre les empreses productores i l’SAMC.

Burjassot, 3 de novembre de 2022,

 

Alfred Costa Folgado

Director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC)

Puedes estar interesado

Resolució de la categoria projectes tv movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Proyectos
4 views
Proyectos
4 views

Resolució de la categoria projectes tv movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Comunicació CVMC - Abr 19, 2024

Reunida la Comissió i analitzats els projectes presentats, acorda que cap d’ells en resulta preseleccionat.

Resolució de la categoria projectes llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Proyectos
8 views
Proyectos
8 views

Resolució de la categoria projectes llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Comunicació CVMC - Abr 19, 2024

Projectes preseleccionats de la categoria llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)
Selección de Personal
23 views
Selección de Personal
23 views

Resolución publicación puntuación provisional SAMC. Auxiliar administrativo/a (15º requerimiento)

Comunicació CVMC - Abr 16, 2024

Publicación de la puntuación provisional de las personas cuya baremación ha sido revisada pertenecientes a la bolsa de trabajo de Auxiliar administrativo/a El plazo para presentar alegaciones es de cinco días hábiles, a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta resolución, en horario de 9 a 14 horas

Más de esta categoría