Comunicat a tot el personal

Dic 03, 2018

El dia 23 de novembre de 2018, la Inspecció de Treball va estendre diligència d’acord amb el que s’estableix l’article 21.6 de la Llei 23/2015, de 21 de juliol, ordenadora del sistema d’inspecció de treball i seguretat social, després de mantindre una reunió amb la representació de l’SAMC i la CVMC i la representació de les organitzacions sindicals.

La diligència de la inspecció de treball, d’acord amb l’article 22.2 de la dita llei ordenadora i el reial decret 2/2015, en els articles 34 i 38, requereix:

• Entregar als treballadors i les treballadores, amb quinze dies d’antelació, el seu horari de treball, amb torns i descansos.

• Aportar mensualment als treballadors un resum de jornades realitzades.

• Realitzar un registre diari de jornades per al còmput d’hores extres.

• Respectar el que s’estableix la normativa quant a descansos entre jornades i setmanals, i també la jornada màxima diària.

• Acordar la compensació de les hores extres realitzades l’any 2018 i les vacances no gaudides, sent el termini màxim de compensació març de 2019.

• Elaborar els quadrants horaris de l’any 2019. Les hores extres generades (2019) es compensaran en el termini de 4 mesos.

• Servei de menjador (centre de més de 50 treballadors).

Davant d’aquests requeriments de la Inspecció de Treball, les mesures a prendre no poden ser altres que les del compliment íntegre de tots els aspectes esmentats.

• Els torns dels treballadors i de les treballadores seran publicats amb l’antelació mínima de 15 dies. Per a l’any 2019, s’elaboraran calendaris de manera que tots els treballadors i les treballadores coneguin anualment els torns de treball, els horaris i els descansos, sempre tenint en compte que, per causes extraordinàries, aquests podran ser modificats.

• S’ha realitzat un registre diari de jornades, on els treballadors puguen registrar la seua jornada diària fins a tindre el sistema de presència, que ens permeta tindre un control més exhaustiu de les hores realitzades pels treballadors i les treballadores.

• S’ha informat els diferents departaments de l’obligació de respectar els descansos entre jornades diàries i setmanals. Quant a la jornada màxima diària, hi ha un torn especial de cap de setmana en què es treballen 12 hores. En aquest cas puntual, s’ha fet una consulta a la inspecció perquè complisca la legalitat vigent. Se’ns ha informat que, amb l’acord dels representants dels treballadors, es podria realitzar aquest horari.

• Quant a la compensació horària, per vacances, assumptes propis, i hores extres, els diferents departaments n’estan acordant el gaudi, tot establint un calendari des de la data fins al mes de març.

• El servei de menjador, es licitarà pròximament per a poder oferir el servei als treballadors i les treballadores.

El Consell Rector agraeix als treballadors i les treballadores l’esforç en la posada en marxa dels nous mitjans, atenent la complexitat i les dificultats associades a aquest procés, i espera poder resoldre els problemes plantejats com més prompte millor.

EL CONSELL RECTOR

Puedes estar interesado

Resolución publicación puntuación definitiva y personas candidatas bolsa SAMC (meteorología)

Comunicació CVMC - Ago 06, 2020

RESOLUCIÓN de 6 de agosto de 2020, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, por la que se da publicidad a la puntuación definitiva de las personas cuya baremación ha sido revisada pertenecientes a la bolsa de trabajo convocada por Resolución de 22 de junio de 2020 y se aprueba la relación de personas candidatas para la provisión temporal de los puestos de trabajo.

Resolución relación personas candidatas SAMC (Jefe/a Gabinete Técnico)
Selección de Personal

Resolución relación personas candidatas SAMC (Jefe/a Gabinete Técnico)

Comunicació CVMC - Ago 05, 2020

RESOLUCIÓN de 5 de agosto de 2018, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, por la que se aprueba con carácter definitivo la relación de personas que integran la bolsa de empleo convocada por Resolución de 11 de junio de 2020 (jefe/a del Gabinete Técnico).

Resolución publicación puntuación provisional borsa SAMC (meteorologia)
Selección de Personal

Resolución publicación puntuación provisional borsa SAMC (meteorologia)

Comunicació CVMC - Jul 29, 2020

RESOLUCIÓN de 29 de julio de 2020, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, por la que se da publicidad a la puntuación provisional de las personas cuya baremación ha sido revisada pertenecientes a la bolsa de trabajo convocada por Resolución de 22 de junio de 2020.

Más de esta categoría