El Consell Rector regula l’adquisició de continguts audiovisuals per a la nova radiotelevisió pública valenciana
El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha aprovat aquest matí el document que regularà el procediment per a la presentació, selecció, tramitació i contractació de els projectes de producció associada destinats a integrar-se en la graella de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, tant a la televisió, com a la ràdio i als mitjans digitals.
El document regula els diferents aspectes d’aquest procediment, com ara els criteris generals de selecció, la comissió d’estudi i valoració de projectes, les garanties de transparència en la selecció i contractació o les condicions econòmiques del contracte, entre altres. El document també recull els preus màxims per minut detallats per tipus de format. El procediment serà publicat a la web de la CVMC.
En la sessió d’avui el Consell Rector ha acordat també el nomenament de Carolina Marín González com a responsable de la Direcció d’Administració de la CVMC. El nomenament s’ha produït després d’un procediment públic de selecció. Marín ocupava des de març de l’any 2005 la Direcció Financera i de Recursos Humans de la Ciutat de la Llum a Alacant.
Pots estar interessat
Resolució de la categoria projectes tv movies de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Comunicació CVMC - abr. 19, 2024Reunida la Comissió i analitzats els projectes presentats, acorda que cap d’ells en resulta preseleccionat.
Resolució de la categoria projectes llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Comunicació CVMC - abr. 19, 2024Projectes preseleccionats de la categoria llargmetratges de ficció cinematogràfics de la crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023
Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)
Comunicació CVMC - abr. 16, 2024Publicació de la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a les borses de treball d'Auxiliar administratiu/iva. El termini per presentar al·legacions és de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d’aquesta resolució, en horari de 9 a 14 hores.