El Consell Rector ha avaluat la gestió de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació

jul. 17, 2019
197 Views

Burjassot, 17 de juliol de 2019. El Consell Rector ha finalitzat hui l’informe d’avaluació de la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC). En l’avaluació s’ha tingut en compte la gestió de la Direcció General durant els anys 2017 i 2018. De cara al futur les avaluacions es faran amb una periodicitat anual.

Els resultats s’han mesurat mitjançant percentatges de rendiment acordats pel Consell Rector, que estimaven que fins al 50% no es compleixen els objectius; entre el 51 i el 80% els resultats estan per davall de les expectatives; entre el 81% i el 90% dins de les expectatives, i del 91% al 100% se superen les expectatives. Tenint en compte aquest criteri, la gestió de la Direcció General ha assolit un 59%, la qual cosa indica que s’han complit els objectius i que hi ha mancances en alguns aspectes.

El Consell Rector ha contrastat fonts diverses: els informes d’una consultoria de recursos humans, l’informe de gestió de la directora general, un informe de clima laboral i les informacions que s’han tractat durant les reunions del Consell Rector.

En l’apartat de competències s’han valorat els aspectes següents: lideratge i direcció, habilitats operatives, habilitats de gestió i habilitats interpersonals. Les conclusions destaquen com a punts forts la presa de decisions, el dinamisme mental i la proactivitat i iniciativa, encara que també hi ha aspectes a millorar, com la planificació, la capacitat organitzativa, el treball en equip i l’assertivitat.

Per a l’anàlisi del compliment dels objectius s’han pres en consideració els que s’han establit en els pressupostos de la Generalitat i el contracte programa. Entre els punts forts es troben l’ús i la difusió del valencià, la promoció de la indústria audiovisual, l’habilitació i l’adaptació de l’edifici del Centre de Programes, l’inici de les emissions de la televisió i la promoció del pluralisme, la diversitat o la cohesió social. Els aspectes en els quals cal avançar són la col·laboració amb la xarxa de TDT locals i comarcals, ja que només s’ha desenvolupat en casos molt puntuals. També s’ha de millorar en la promoció de la transició a l’economia digital i la creació de continguts transmèdia adaptats a les noves pautes de consum.

L’últim aspecte és el relatiu al compliment de les funcions de la Direcció General, que estableix l’article 23 de la Llei de creació de la Corporació. En aquest apartat s’han executat dins de les expectatives les decisions de contractació acordades pel Consell Rector, sens perjuí de la seua capacitació de contractació de les despeses ordinàries i d’allò que s’estableix en la normativa del règim econòmic financer del sector públic empresarial valencià. I, finalment, cal millorar en la direcció de personal i dels serveis, sota les directrius bàsiques establides pel Consell Rector.

El procés és un tràmit requerit en el Decret Llei 1/2011 de 30 de setembre, de la Generalitat, que disposa que tot el personal que ocupe llocs de caràcter directiu en els ens del sector públic “Estarà subjecte a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la seua gestió, mesures d’austeritat i reducció de costos i control de la despesa pública”.

 

Pots estar interessat

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates borsa SAMC (seté requeriment)
Selecció de Personal
56 views
Selecció de Personal
56 views

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates borsa SAMC (seté requeriment)

Comunicació CVMC - ag. 19, 2019

RESOLUCIÓ de 19 d’agost de 2019, de la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual es dóna publicitat a la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a diverses borses de treball convocades per Resolució d’1 de setembre de 2017 i s’aprova la llista de les persones candidates per a la provisió temporal dels llocs oferits (seté requeriment)

Resolució crida de propostes de sèries d’animació infantil/ Juvenil
Projectes
136 views
Projectes
136 views

Resolució crida de propostes de sèries d’animació infantil/ Juvenil

Comunicació CVMC - ag. 02, 2019

Així com es va publicar al web de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació el 8 de novembre de 2018, l’SAMC estava interessada a produir dues sèries d’animació en règim de producció associada. Amb aquesta finalitat, va fer una crida al sector audiovisual perquè es presentaren propostes.

L’Audiència Nacional dona la raó a À Punt sobre els barems de les borses de treball
Premsa
178 views
Premsa
178 views

L’Audiència Nacional dona la raó a À Punt sobre els barems de les borses de treball

Comunicació CVMC - jul. 31, 2019

La sala social de l’Audiència Nacional ha desestimat la demanda presentada per la Unió de Periodistes Valencians i l’Associació de la Premsa d’Alacant contra el Consell Rector…

Més d'aquesta categoria