El Consell de la Ciutadania presenta a València l’Informe Anual del 2021 d’À Punt Mèdia

març 22, 2022
1747 Views

L’anàlisi de les queixes i suggeriments i l’evolució de la programació, junt amb les recomanacions en matèria d’accessibilitat de les persones sordes i la creació d’un grup d’anàlisi sobre el dret d’accés de la ciutadania als mitjans de comunicació són les principals activitats del Consell durant  el 2021

Burjassot 22 de març del 2022. El Consell de la Ciutadania, òrgan assessor en matèria de continguts de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, ha presentat aquest matí en roda de premsa l’Informe relatiu als continguts de l’any 2021 d’À Punt Mèdia. Aquest any que ha estat condicionat per la pandèmia i la crisi sociosanitària derivada de la mateixa.

L’acte, que ha tingut modalitat mixta, presencial i telemàtica, ha tingut lloc a la seu d’À Punt Mèdia a Burjassot i ha comptat amb la participació dels membres del Consell, encapçalats per la seua presidenta, Julia Sevilla. En l’acte han estat presents la presidenta en funcions del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Mar Iglesias García;  i el director general d’À Punt, Alfred Costa. 

A més, s’han connectat per videoconferència les diputades i diputats de les Corts Mercedes Caballero (PSPV), Estefanía Blanes (Unides Podem), Fernando Llopis (Ciutadans), Ruth Merino (Ciutadans) i Luis Martínez (PPCV). També han assistit telemàticament el director general de Relacions Informatives, Pere Rostoll i les membres del Consell Audiovisual, Dolors López i Anna Gimeno, i Àlvar Peris, que ha assistit de manera presencial.

També s’han connecta a la presentació representats de diferents associacions de la societat civil.

En la seua intervenció Julia Sevilla, presidenta del Consell, ha fet referència a la situació de pandèmia del passat 2021: “La pandèmia, els riscos de la qual continuen persistint, ha modi­ficat el format de les nostres reunions que, en aquest últim període, han sigut híbrides comptant amb la presència d’uns membres a la seu d’À Punt i altres connectats telemàticament”.

 

Quant a l’informe, la presidenta ha destacat que en aquesta ocasió abasta tot l’any “ja que pensem que podria ser de major utilitat i perspectiu a l’hora d’analitzar les tendències de la programació així com la resta d’apartats en els quals es divideix l’informe”.

Els punts importants de l’informe mostren, junt amb l’anàlisi de les queixes i suggeriments “Les recomanacions del Consell en matèria d’accessibilitat de les persones sordes, l’anàlisi sobre el Llibre d´Estil, la creació d’un grup d’anàlisi sobre el dret d’accés, la reflexió sobre la relació entre cultura i televisió, i l’anàlisi de la programació” (…) ha conclòs Sevilla.

Link per accedir a l’informe complet.

El Consell de la Ciutadania és també l’encarregat d’exercir la defensa de l’audiència i contribuir a capacitar-la per a un exercici crític, actiu i exigent, per això animen la ciutadania a utilitzar les vies de comunicació amb el Consell d’Informatius com ara el correu electrònic, les xarxes socials o el formulari de contacte que es troba a http://www.cvmc.es/consell-ciutadania/

Pots estar interessat

Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)
Selecció de Personal
23 views
Selecció de Personal
23 views

Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)

Comunicació CVMC - abr. 16, 2024

Publicació de la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a les borses de treball d'Auxiliar administratiu/iva. El termini per presentar al·legacions és de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d’aquesta resolució, en horari de 9 a 14 hores.

Resolució publicació quinzé requeriment borsa SAMC (Auxiliar administratiu/iva)
Selecció de Personal
91 views
Selecció de Personal
91 views

Resolució publicació quinzé requeriment borsa SAMC (Auxiliar administratiu/iva)

Comunicació CVMC - abr. 05, 2024

Requeriment de documentació de la borsa d'Auxiliar administratiu/iva. Han de presentar la documentació les persones puntuades des de 16,47 fins a 0 punts. La documentació s’ha de presentar del dia 8 al 12 d’abril de 2024, en horari de 9.00 a 14.00 hores. La documentació també pot presentar-se pel tràmit z:

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Auxiliar administratiu/iva Presidència) Fase 17
Selecció de Personal
75 views
Selecció de Personal
75 views

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Auxiliar administratiu/iva Presidència) Fase 17

Comunicació CVMC - abr. 05, 2024

Publicació de la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a la borsa de treball de la categoria Auxiliar administratiu/iva Presidència de la CVMC

Més d'aquesta categoria