Crida per a l’adquisició de drets i participació en obres audiovisuals no finalitzades 2023

oct. 06, 2023
783 Views

1. FINALITAT

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) està interessada a adquirir drets o participar en obres audiovisuals no finalitzades de ficció, animació, documentals, curtmetratges i TV Movies. Amb aquesta finalitat, fa una crida al sector audiovisual perquè presente les seues propostes amb la documentació que s’especifica a continuació:

1.1 LLARGMETRATGES DE FICCIÓ CINEMATOGRÀFICS.

  1. Formulari de registre emplenat correctament, sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (una pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió del llargmetratges sense referències en el document a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges (5 pàgines).
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Proposta de caps d’equip.
  12. Pressupost previst desglossat.
  13. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  14. Pla de treball.
  15. Historial de la productora.
  16. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.2 LLARGMETRATGES, SÈRIES I CURTMETRATGES D’ANIMACIÓ 

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Bíblia gràfica.
  5. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora (mínim 2 capítols en el cas de les sèries d’animació).
  6. Descripció dels personatges (5 pàgines).
  7. Sinopsi d’una temporada completa (en el cas de les sèries d’animació).
  8. Document de cessió dels drets del guió per part de l’autor/a.
  9. Proposta de director/a i currículum.
  10. Proposta de guionista i currículum.
  11. Proposta de director/a d’animació i currículum.
  12. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  13. Proposta de caps d’equip.
  14. Pressupost previst desglossat.
  15. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  16. Pla de treball.
  17. Historial de la productora.
  18. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.3 PROJECTES DOCUMENTALS

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Preguió o escaleta.
  5. Tractament que explique d’on naix la idea i com es pensa convertir-la en un audiovisual.
  6. Perfils dels personatges protagonistes del documental (5 pàgines).
  7. Criteris de realització.
  8. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  9. Proposta de director/a i currículum.
  10. Proposta de guionista i currículum.
  11. Proposta productor/a executiu/iva i currículum.
  12. Proposta de caps d’equip.
  13. Pressupost previst desglossat.
  14. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  15. Pla de treball.
  16. Historial de la productora.
  17. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.4 CURTMETRATGES FICCIÓ

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges.
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Pressupost previst desglossat.
  12. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  13. Pla de treball.
  14. Historial de la productora.
  15. Quantitat sol·licitada a À Punt.

1.5 TV MOVIES

  1. Formulari de registre emplenat correctament sense modificar-ne el format.
  2. Sinopsi curta (5 línies) en document editable i en valencià.
  3. Sinopsi llarga (1 pàgina) en document editable i en valencià.
  4. Guió sense referències a l’autor/a ni a l’empresa productora.
  5. Descripció dels personatges.
  6. Document de cessió dels drets del guió o tractament per part de l’autor/a.
  7. Proposta de càsting.
  8. Proposta de director/a i currículum.
  9. Proposta de guionista i currículum.
  10. Proposta de productor/a executiu/iva i currículum.
  11. Pressupost previst desglossat.
  12. Pla de finançament segons model adjunt a esta convocatòria.
  13. Pla de treball.
  14. Historial de la productora.
  15. Quantitat sol·licitada a À Punt.

NOTES:

Cal lliurar cadascun dels documents en arxius separats. Cada document ha de portar el número i el nom de l’ítem que s’indica en la relació de la documentació requerida per a cada categoria. La falta d’algun dels documents requerits i/o no respectar la separació dels arxius i la seua nomenclatura podrà suposar una penalització en la valoració.

S’acceptaran com a obres no finalitzades aquelles que ja qualificades però en termini inferior als darrers 6 mesos i que permeten la incorporació del logo de l’SAMC en els crèdits de l’obra com a entitat participant en prevenda.

El model de pla de finançament està penjat com arxiu independent en word al web de la CVMC, junt esta convocatòria.

Una vegada finalitzat el termini de presentació no es poden actualitzar elements del projectes a excepció de comunicacions de consolidació de finançament. En el cas de tractar-se de resolucions de l’IVC, no cal fer esta comunicació doncs l’SAMC la tindrà en compte en la seua valoració igualment.

La resolució d’esta convocatòria es farà per categories segons la constitució i dictamen de cadascuna de les Comissions designades i, en tot cas, a partir dels tres mesos següents al tancament de la convocatòria.

2. LLIURAMENT I TERMINI DE PRESENTACIÓ

Les propostes es podran lliurar de dues maneres:

  • Per correu postal o missatger: ctra. del Polígon d’accés a Ademús, s/n, 46100, Burjassot, València.
  • Per correu electrònic: cridacoda@cvmc.es

En qualsevol dels dos casos, l’SAMC remetrà a l’adreça de mail de l’enviament, o a la de contacte especificada en el formulari de registre si l’enviament ha estat per correu postal o missatger, la referència del codi del projecte i la data de registre com a justificant de recepció. Si no es rep la resposta de registre en un termini de set dies laborals, cal verificar la recepció de l’expedient enviant consulta al mateix correu electrònic citat més amunt.

Sense la verificació de registre per part de l’SAMC, no es considerarà lliurat el projecte perquè el valore la comissió.

El termini de presentació de propostes acabarà el dia 31 d’octubre de 2023 a les 15:00 hores.

3. SELECCIÓ DELS PROJECTES

L’SAMC estudiarà i valorarà les propostes, i es publicarà una adjudicació provisional amb un import màxim. La contractació i l’import definitiu estaran condicionats a les negociacions tant econòmiques com de continguts entre les empreses productores i l’SAMC.

Burjassot, 6 d’octubre de 2023

Alfred Costa Folgado

Director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC)

CONVOCATÒRIA CRIDA 2023

Pots estar interessat

Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)
Selecció de Personal
23 views
Selecció de Personal
23 views

Resolució publicació puntuació provisional SAMC. Auxiliar administratiu/iva (15é requeriment)

Comunicació CVMC - abr. 16, 2024

Publicació de la puntuació provisional de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a les borses de treball d'Auxiliar administratiu/iva. El termini per presentar al·legacions és de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d’aquesta resolució, en horari de 9 a 14 hores.

Resolució publicació quinzé requeriment borsa SAMC (Auxiliar administratiu/iva)
Selecció de Personal
91 views
Selecció de Personal
91 views

Resolució publicació quinzé requeriment borsa SAMC (Auxiliar administratiu/iva)

Comunicació CVMC - abr. 05, 2024

Requeriment de documentació de la borsa d'Auxiliar administratiu/iva. Han de presentar la documentació les persones puntuades des de 16,47 fins a 0 punts. La documentació s’ha de presentar del dia 8 al 12 d’abril de 2024, en horari de 9.00 a 14.00 hores. La documentació també pot presentar-se pel tràmit z:

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Auxiliar administratiu/iva Presidència) Fase 17
Selecció de Personal
75 views
Selecció de Personal
75 views

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Auxiliar administratiu/iva Presidència) Fase 17

Comunicació CVMC - abr. 05, 2024

Publicació de la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a la borsa de treball de la categoria Auxiliar administratiu/iva Presidència de la CVMC

Més d'aquesta categoria