Crida d’À Punt per a la producció de formats d’entreteniment relacionats amb el turisme 2020

maig 21, 2020
863 Views

Burjassot, 21 de maig de 2020. La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) vol activar el conveni signat per a la Promoció del Turisme a la Comunitat Valenciana, dels pressupostos de la Generalitat Valenciana per al 2020, amb una crida per a la creació i difusió de continguts audiovisuals amb la finalitat de promocionar els recursos i l’oferta turística de la Comunitat Valenciana a través de les diferents finestres d’À Punt (televisió, ràdio, web i xarxes socials).
Entre els requisits dels projectes, s’especifica que han de ser formats que s’ajusten al prime time de la cadena. Es busca, a més, que els formats estiguen coproduïts almenys entre dues empreses productores, dirigit a tots els públics amb una durada mínima de 50 minuts, amb un preu màxim de 500 €/min. També s’inclou entre els requisits que els programes siguen gravats.

Fomentar el turisme, incentivar el mercat i el consum de proximitat
Les temàtiques que poden incloure els formats presentats han de fomentar el turisme espanyol a la Comunitat Valenciana, però també el turisme intern i internacional sense deixar de banda el turisme rural propi. Cal posar en valor la gastronomia mediterrània i la marca institucional L’Exquisit Mediterrani. Mostrar la Comunitat Valenciana a través de referents de la societat, la cultura, l’esport i altres col·lectius professionals. A més, el programa no pot deixar de banda com el sector turístic a la Comunitat Valenciana ha implementat totes les mesures per a garantir la seguretat i la qualitat dels seus serveis.

Termini de presentació de propostes, fins al 8 de juny
La documentació de les propostes a presentar ha d’incloure: el formulari de registre degudament omplit, un dossier explicatiu del format, escaleta detallada del programa, una proposta de presentador/a si el format ho requereix (en cap cas, aquesta proposta serà vinculant), una proposta de director/a, realitzador/a i currículum, proposta de guionistes i currículum, proposta productor/a executiu/iva i currıículum, pressupost, pla de treball, i historial de les empreses productores. De forma opcional, es podrà adjuntar un teaser del programa.
Les propostes es podran lliurar de dues maneres:

1. Per correu postal o missatger: ctra. del Polıígon d’accés a Ademús, s/n, 46100, Burjassot.
2. Per correu electrònic: cridasamc051820@cvmc.es

En qualsevol dels dos casos, l’SAMC tornarà còpia del formulari de registre amb número de registre i data com a justificant de recepció. El termini de presentació de propostes finalitza el 8 de juny, a les 14:00 h.
La informació amb les bases i el formulari de registre es troben publicats al web de la CVMC.

Criteris de valoració i de selecció dels projectes
Les propostes seran estudiades i valorades per l’SAMC, segons els criteris següents:
– Qualitat i format de la proposta.
– Viabilitat econòmica. Es valorarà favorablement la rebaixa del preu màxim establit, sempre que no condicione el format i la qualitat de la pro-posta presentada.
– Es valorarà la presència de professionals valencians dins dels equips artístics i tècnics.
– Es valorarà que almenys una de les productores i/o els principals caps d’equips tinguen experiència en la realització del format que es presente.
– Adequació del format a l’emissió en horari de prime time.
– Capacitat d’emissió del format en 8 setmanes a partir de la signatura del contracte.
Una vegada estudiades les propostes, es publicarà una adjudicació provisional. La contractació estarà condicionada a les negociacions tant econòmiques com de continguts entre les empreses productores i l’SAMC.

Pots estar interessat

Resolució llista definitiva autobaremació i memòria SAMC (Cap de redacció)
Selecció de Personal
52 views
Selecció de Personal
52 views

Resolució llista definitiva autobaremació i memòria SAMC (Cap de redacció)

Comunicació CVMC - març 01, 2021

RESOLUCIÓ d’1 de març de 2021, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual es dóna publicitat a la llista de persones admeses i excloses en la borsa de treball convocada per Resolució de 4 de febrer de 2021 (cap de redacció), ordenada d’acord amb l’autobaremació i es publica la puntuació de la memòria.

Necessitats de producció d’À Punt per a la graella televisiva del 2021
Projectes
100 views
Projectes
100 views

Necessitats de producció d’À Punt per a la graella televisiva del 2021

Comunicació CVMC - febr. 24, 2021

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) té com un dels seus objectius principals la dinamització del sector audiovisual valencià i amb aquest propòsit informa les productores valencianes sobre les necessitats de graella i continguts per als pròxims mesos d’emissió.

El Consell Rector sol·licita a les Corts el nomenament de Mar Iglesias com a presidenta de la CVMC
Premsa
55 views
Premsa
55 views

El Consell Rector sol·licita a les Corts el nomenament de Mar Iglesias com a presidenta de la CVMC

Comunicació CVMC - febr. 23, 2021

El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha acordat remetre un escrit a la mesa de les Corts en què sol·licita a la comissió de Radiotelevisió Valenciana i de l’Espai Audiovisual que propose el nomenament de Mar Iglesias com a presidenta de la CVMC, mentre no es constituïsca el Consell de l’Audiovisual.

Més d'aquesta categoria