Convocatòria Finestra Única Projectes Audiovisuals

jul. 28, 2017
14821 Views

SOCIETAT ANÒNIMA DE MITJANS DE COMUNICACIÓ DE LA CV

FINESTRA PER A LA PRESENTACIÓ DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC: TELEVISIÓ, RÀDIO I PLATAFORMA DIGITAL


1. OBJECTE

Tal i com recull el punt 6 de la “Regulació del procediment de selecció i contractació de continguts en règim de producció associada per a la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació”, es convoca les EMPRESES PRODUCTORES perquè presenten PROPOSTES DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC.

2. FORMATS

En aquest moment, À Punt Mèdia té la necessitat de dotar-se de continguts i contractar diferents tipus de formats.

Els formats que es necessiten en l’actualitat són els següents:

Gran entreteniment de plató:
-Entreteniment de gran format, entés com a entreteniment de gran espectacle amb nombroses actuacions i públic: TALENT SHOW, LATE NIGHT.
-Programes de 100 minuts de durada, com a mínim.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 700 €/minut.

Entreteniment de plató:
-Programes d’entreteniment de paraula i concursos.
-Programes de 70 minuts de durada, preferiblement.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 500 €/minut.

Entreteniment diari:
-Programes de format menut: CONCURSOS, DOCUSÈRIES, PLATÓ I REPORTATGES…
-Durada d’entre 25 i 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per als access als informatius (migdia i nit).
-Cost orientatiu màxim: 250 €/minut.

Entreteniment de format:
-Produccions originals o adaptades per al prime time de la cadena: docusèries, docurealities, realities, coaching, humor…
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 600 €/minut.

Docusèries:
-Programes seriats d’entreteniment (sense plató), principalment de caràcter divulgatiu i/o cultural.
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 450 €/minut.

3. TEMÀTIQUES

À Punt Mèdia necessita continguts vinculats a les àrees temàtiques següents:

• Teatre.
• Cinema.
• Llengua.
• Humor.
• Zàping.
• Bandes de música.
• Educació afectiva-sexual
• Festes
• Oratge.
• El camp.
• Esports.
• Pilota valenciana.
• Actualitat.
• Història.
• Ciència.
• Tecnologia.
• Salut.
• Consum.
• Ocupació.

4. FORMAT DE PRESENTACIÓ

Podran presentar projectes les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d’obrar i no hagen incorregut en una prohibició per a contractar, segons el que preveu el TRLCSP.

El projectes d’entreteniment assenyalats que es presenten per a qualsevol mitjà de la Societat hauran de contindre la informació següent:

-Formulari de registre, segons el model facilitat per l’SAMC.

-Projecte: títol del programa o contingut; mitjans per als quals es presenta la proposta transmèdia (televisió, ràdio, plataforma digital); sinopsi o descripció de la idea (màxim tres fulls); proposta multiplataforma; preguió o escaleta desenvolupada; proposta d’equip (inclosa la proposta de director, guionistes i càsting, amb currículums).

-Historial de l’empresa productora o del professional que la presenta.

-Pressupost, desglossat per partides, proposta de finançament i calendari de producció.

Es valoraran els criteris de realització i les referències visuals que s’aporten com a element complementari del projecte.

5. ENTREGA DE MATERIALS I TERMINI

Les propostes es podran lliurar de dos formes:

  1. Per correu postal o missatger. (polígon Accés Ademús, s/n. 46100, Burjassot)
  2. Per correu electrònic. (continguts@cvmc.es)

En qualsevol dels dos casos, À Punt Mèdia tornarà còpia del formulari de registre amb segell i data com a justificant de recepció.

La FINESTRA per a la recepció de projectes estarà permanentment oberta.

Les empreses productores podran presentar les seues propostes des de l’endemà de la publicació d’aquest document fins que queden cobertes les necessitats de continguts assenyalats al punt 2 i 3.

El Departament de Continguts i Programació de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació organitzarà reunions amb les productores, una vegada rebudes les propostes i segons les necessitats de producció que tinga À Punt Mèdia.

Pots estar interessat

El Consell Rector proposa Alfred Costa  com a director general d’À Punt Mèdia
Premsa
27 views
Premsa
27 views

El Consell Rector proposa Alfred Costa com a director general d’À Punt Mèdia

Comunicació CVMC - gen. 25, 2023

El màxim òrgan de govern de la CVMC ha decidit que Alfred Costa ocupe la direcció general d’À Punt Mèdia durant tres anys més, després de ser la candidatura que més puntuació ha obtingut en el concurs públic.

Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022
Projectes
36 views
Projectes
36 views

Resolució de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022

Comunicació CVMC - gen. 24, 2023

Projectes preseleccionats de la categoria projectes curtmetratges de ficció de la Crida per a l’Adquisició de Drets i Participació en Obres Audiovisuals No Finalitzades 2022

Llista persones candidates borsa SAMC Subdirecció Informatius No Diaris
Selecció de Personal
233 views
Selecció de Personal
233 views

Llista persones candidates borsa SAMC Subdirecció Informatius No Diaris

Comunicació CVMC - des. 22, 2022

RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2022, del director general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, per la qual s’aprova amb caràcter definitiu la llista de persones que integren la borsa de treball convocada per Resolució de 16 de novembre de 2022 (Subdirección de Informativos No Diarios).

Més d'aquesta categoria