Mandat Marc CVMC

Convocatòria Finestra Única Projectes Audiovisuals

jul. 28, 2017
9884 Views

SOCIETAT ANÒNIMA DE MITJANS DE COMUNICACIÓ DE LA CV

FINESTRA PER A LA PRESENTACIÓ DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC: TELEVISIÓ, RÀDIO I PLATAFORMA DIGITAL


1. OBJECTE

Tal i com recull el punt 6 de la “Regulació del procediment de selecció i contractació de continguts en règim de producció associada per a la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació”, es convoca les EMPRESES PRODUCTORES perquè presenten PROPOSTES DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC.

2. FORMATS

En aquest moment, À Punt Mèdia té la necessitat de dotar-se de continguts i contractar diferents tipus de formats.

Els formats que es necessiten en l’actualitat són els següents:

Gran entreteniment de plató:
-Entreteniment de gran format, entés com a entreteniment de gran espectacle amb nombroses actuacions i públic: TALENT SHOW, LATE NIGHT.
-Programes de 100 minuts de durada, com a mínim.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 700 €/minut.

Entreteniment de plató:
-Programes d’entreteniment de paraula i concursos.
-Programes de 70 minuts de durada, preferiblement.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 500 €/minut.

Entreteniment diari:
-Programes de format menut: CONCURSOS, DOCUSÈRIES, PLATÓ I REPORTATGES…
-Durada d’entre 25 i 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per als access als informatius (migdia i nit).
-Cost orientatiu màxim: 250 €/minut.

Entreteniment de format:
-Produccions originals o adaptades per al prime time de la cadena: docusèries, docurealities, realities, coaching, humor…
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 600 €/minut.

Docusèries:
-Programes seriats d’entreteniment (sense plató), principalment de caràcter divulgatiu i/o cultural.
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 450 €/minut.

3. TEMÀTIQUES

À Punt Mèdia necessita continguts vinculats a les àrees temàtiques següents:

• Teatre.
• Cinema.
• Llengua.
• Humor.
• Zàping.
• Bandes de música.
• Educació afectiva-sexual
• Festes
• Oratge.
• El camp.
• Esports.
• Pilota valenciana.
• Actualitat.
• Història.
• Ciència.
• Tecnologia.
• Salut.
• Consum.
• Ocupació.

4. FORMAT DE PRESENTACIÓ

Podran presentar projectes les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d’obrar i no hagen incorregut en una prohibició per a contractar, segons el que preveu el TRLCSP.

El projectes d’entreteniment assenyalats que es presenten per a qualsevol mitjà de la Societat hauran de contindre la informació següent:

-Formulari de registre, segons el model facilitat per l’SAMC.

-Projecte: títol del programa o contingut; mitjans per als quals es presenta la proposta transmèdia (televisió, ràdio, plataforma digital); sinopsi o descripció de la idea (màxim tres fulls); proposta multiplataforma; preguió o escaleta desenvolupada; proposta d’equip (inclosa la proposta de director, guionistes i càsting, amb currículums).

-Historial de l’empresa productora o del professional que la presenta.

-Pressupost, desglossat per partides, proposta de finançament i calendari de producció.

Es valoraran els criteris de realització i les referències visuals que s’aporten com a element complementari del projecte.

5. ENTREGA DE MATERIALS I TERMINI

Les propostes es podran lliurar de dos formes:

  1. Per correu postal o missatger. (polígon Accés Ademús, s/n. 46100, Burjassot)
  2. Per correu electrònic. (continguts@cvmc.es)

En qualsevol dels dos casos, À Punt Mèdia tornarà còpia del formulari de registre amb segell i data com a justificant de recepció.

La FINESTRA per a la recepció de projectes estarà permanentment oberta.

Les empreses productores podran presentar les seues propostes des de l’endemà de la publicació d’aquest document fins que queden cobertes les necessitats de continguts assenyalats al punt 2 i 3.

El Departament de Continguts i Programació de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació organitzarà reunions amb les productores, una vegada rebudes les propostes i segons les necessitats de producció que tinga À Punt Mèdia.

Pots estar interessat

El Consell Rector aprova l’oferta pública d’ocupació per a l’any 2019
Premsa
152 views
Premsa
152 views

El Consell Rector aprova l’oferta pública d’ocupació per a l’any 2019

Comunicació CVMC - oct. 11, 2019

El Consell Rector ha aprovat aquest matí l’oferta pública d’ocupació per al 2019 de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC). L’oferta comprén un total de 59 llocs de treball de la CVMC, distribuïts en 18 categories laborals.

El Consell de la Ciutadania presenta a Alacant  el primer informe del 2019
Premsa
71 views
Premsa
71 views

El Consell de la Ciutadania presenta a Alacant el primer informe del 2019

Comunicació CVMC - oct. 10, 2019

El pròxim dimecres, 16 d’octubre a les 11:30, el Consell de la Ciutadania, òrgan assessor en matèria de continguts de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, presentarà a la premsa l’Informe del primer semestre de 2019 sobre À Punt Mèdia.

El Consell Rector aprova l’avantprojecte de pressupostos que estima en 56 milions d’euros l’aportació de la Generalitat
Premsa
99 views
Premsa
99 views

El Consell Rector aprova l’avantprojecte de pressupostos que estima en 56 milions d’euros l’aportació de la Generalitat

Comunicació CVMC - set. 26, 2019

El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha aprovat aquest matí l’avantprojecte de pressupostos per a l’any 2020. L’avantprojecte ha de presentar-se abans del dia 30 de setembre, segons l’orde d’elaboració de pressupostos de la Generalitat

Més d'aquesta categoria