Mandat Marc CVMC

Convocatòria Finestra Única Projectes Audiovisuals

jul. 28, 2017
8084 Views

SOCIETAT ANÒNIMA DE MITJANS DE COMUNICACIÓ DE LA CV

FINESTRA PER A LA PRESENTACIÓ DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC: TELEVISIÓ, RÀDIO I PLATAFORMA DIGITAL


1. OBJECTE

Tal i com recull el punt 6 de la “Regulació del procediment de selecció i contractació de continguts en règim de producció associada per a la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació”, es convoca les EMPRESES PRODUCTORES perquè presenten PROPOSTES DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC.

2. FORMATS

En aquest moment, À Punt Mèdia té la necessitat de dotar-se de continguts i contractar diferents tipus de formats.

Els formats que es necessiten en l’actualitat són els següents:

Gran entreteniment de plató:
-Entreteniment de gran format, entés com a entreteniment de gran espectacle amb nombroses actuacions i públic: TALENT SHOW, LATE NIGHT.
-Programes de 100 minuts de durada, com a mínim.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 700 €/minut.

Entreteniment de plató:
-Programes d’entreteniment de paraula i concursos.
-Programes de 70 minuts de durada, preferiblement.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 500 €/minut.

Entreteniment diari:
-Programes de format menut: CONCURSOS, DOCUSÈRIES, PLATÓ I REPORTATGES…
-Durada d’entre 25 i 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per als access als informatius (migdia i nit).
-Cost orientatiu màxim: 250 €/minut.

Entreteniment de format:
-Produccions originals o adaptades per al prime time de la cadena: docusèries, docurealities, realities, coaching, humor…
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 600 €/minut.

Docusèries:
-Programes seriats d’entreteniment (sense plató), principalment de caràcter divulgatiu i/o cultural.
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 450 €/minut.

3. TEMÀTIQUES

À Punt Mèdia necessita continguts vinculats a les àrees temàtiques següents:

• Teatre.
• Cinema.
• Llengua.
• Humor.
• Zàping.
• Bandes de música.
• Educació afectiva-sexual
• Festes
• Oratge.
• El camp.
• Esports.
• Pilota valenciana.
• Actualitat.
• Història.
• Ciència.
• Tecnologia.
• Salut.
• Consum.
• Ocupació.

4. FORMAT DE PRESENTACIÓ

Podran presentar projectes les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d’obrar i no hagen incorregut en una prohibició per a contractar, segons el que preveu el TRLCSP.

El projectes d’entreteniment assenyalats que es presenten per a qualsevol mitjà de la Societat hauran de contindre la informació següent:

-Formulari de registre, segons el model facilitat per l’SAMC.

-Projecte: títol del programa o contingut; mitjans per als quals es presenta la proposta transmèdia (televisió, ràdio, plataforma digital); sinopsi o descripció de la idea (màxim tres fulls); proposta multiplataforma; preguió o escaleta desenvolupada; proposta d’equip (inclosa la proposta de director, guionistes i càsting, amb currículums).

-Historial de l’empresa productora o del professional que la presenta.

-Pressupost, desglossat per partides, proposta de finançament i calendari de producció.

Es valoraran els criteris de realització i les referències visuals que s’aporten com a element complementari del projecte.

5. ENTREGA DE MATERIALS I TERMINI

Les propostes es podran lliurar de dos formes:

  1. Per correu postal o missatger. (polígon Accés Ademús, s/n. 46100, Burjassot)
  2. Per correu electrònic. (continguts@cvmc.es)

En qualsevol dels dos casos, À Punt Mèdia tornarà còpia del formulari de registre amb segell i data com a justificant de recepció.

La FINESTRA per a la recepció de projectes estarà permanentment oberta.

Les empreses productores podran presentar les seues propostes des de l’endemà de la publicació d’aquest document fins que queden cobertes les necessitats de continguts assenyalats al punt 2 i 3.

El Departament de Continguts i Programació de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació organitzarà reunions amb les productores, una vegada rebudes les propostes i segons les necessitats de producció que tinga À Punt Mèdia.

Pots estar interessat

Comunicat a tot el personal
Premsa
15 views
Premsa
15 views

Comunicat a tot el personal

Comunicació CVMC - des. 03, 2018

El dia 23 de novembre de 2018, la Inspecció de Treball va estendre diligència d’acord amb el que s'estableix l’article 21.6 de la Llei 23/2015, de 21 de juliol, ordenadora del sistema d'inspecció de treball i seguretat social, després de mantindre una reunió amb la representació de l’SAMC i la CVMC i la representació de les organitzacions sindicals.

Membres comissió de valoració borsa CVMC
Selecció de Personal
17 views
Selecció de Personal
17 views

Membres comissió de valoració borsa CVMC

Comunicació CVMC - nov. 29, 2018

Resolució de 29 de novembre de 2018, president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, per la qual es nomenen els membres de la comissió de valoració del procés de constitució de les borses de treball convocades per Resolució de 20 de novembre de 2018 (DOGV de 23.11.2018).

Nota informativa nova convocatòria de borsa de l’SAMC
Selecció de Personal
27 views
Selecció de Personal
27 views

Nota informativa nova convocatòria de borsa de l’SAMC

Comunicació CVMC - nov. 28, 2018

Resolució de 21 de novembre de 2018 del president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, per la qual es fan públiques les bases aprovades pel Consell Rector per a la constitució de les borses de treball temporal per a la contractació laboral temporal en determinades categories professionals de la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana i se’n fa pública la convocatòria (DOGV de 27.11.2018)

Més d'aquesta categoria