Mandat Marc CVMC

Convocatòria Finestra Única Projectes Audiovisuals

jul. 28, 2017
9268 Views

SOCIETAT ANÒNIMA DE MITJANS DE COMUNICACIÓ DE LA CV

FINESTRA PER A LA PRESENTACIÓ DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC: TELEVISIÓ, RÀDIO I PLATAFORMA DIGITAL


1. OBJECTE

Tal i com recull el punt 6 de la “Regulació del procediment de selecció i contractació de continguts en règim de producció associada per a la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació”, es convoca les EMPRESES PRODUCTORES perquè presenten PROPOSTES DE CONTINGUTS D’ENTRETENIMENT, CULTURALS I DIVULGATIUS PER ALS MITJANS DE L’SAMC.

2. FORMATS

En aquest moment, À Punt Mèdia té la necessitat de dotar-se de continguts i contractar diferents tipus de formats.

Els formats que es necessiten en l’actualitat són els següents:

Gran entreteniment de plató:
-Entreteniment de gran format, entés com a entreteniment de gran espectacle amb nombroses actuacions i públic: TALENT SHOW, LATE NIGHT.
-Programes de 100 minuts de durada, com a mínim.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 700 €/minut.

Entreteniment de plató:
-Programes d’entreteniment de paraula i concursos.
-Programes de 70 minuts de durada, preferiblement.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per al prime time de la graella.
-Cost orientatiu màxim: 500 €/minut.

Entreteniment diari:
-Programes de format menut: CONCURSOS, DOCUSÈRIES, PLATÓ I REPORTATGES…
-Durada d’entre 25 i 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Programa per als access als informatius (migdia i nit).
-Cost orientatiu màxim: 250 €/minut.

Entreteniment de format:
-Produccions originals o adaptades per al prime time de la cadena: docusèries, docurealities, realities, coaching, humor…
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 600 €/minut.

Docusèries:
-Programes seriats d’entreteniment (sense plató), principalment de caràcter divulgatiu i/o cultural.
-Durada preferible de 50 minuts.
-Públic ampli, familiar.
-Cost orientatiu màxim: 450 €/minut.

3. TEMÀTIQUES

À Punt Mèdia necessita continguts vinculats a les àrees temàtiques següents:

• Teatre.
• Cinema.
• Llengua.
• Humor.
• Zàping.
• Bandes de música.
• Educació afectiva-sexual
• Festes
• Oratge.
• El camp.
• Esports.
• Pilota valenciana.
• Actualitat.
• Història.
• Ciència.
• Tecnologia.
• Salut.
• Consum.
• Ocupació.

4. FORMAT DE PRESENTACIÓ

Podran presentar projectes les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat d’obrar i no hagen incorregut en una prohibició per a contractar, segons el que preveu el TRLCSP.

El projectes d’entreteniment assenyalats que es presenten per a qualsevol mitjà de la Societat hauran de contindre la informació següent:

-Formulari de registre, segons el model facilitat per l’SAMC.

-Projecte: títol del programa o contingut; mitjans per als quals es presenta la proposta transmèdia (televisió, ràdio, plataforma digital); sinopsi o descripció de la idea (màxim tres fulls); proposta multiplataforma; preguió o escaleta desenvolupada; proposta d’equip (inclosa la proposta de director, guionistes i càsting, amb currículums).

-Historial de l’empresa productora o del professional que la presenta.

-Pressupost, desglossat per partides, proposta de finançament i calendari de producció.

Es valoraran els criteris de realització i les referències visuals que s’aporten com a element complementari del projecte.

5. ENTREGA DE MATERIALS I TERMINI

Les propostes es podran lliurar de dos formes:

  1. Per correu postal o missatger. (polígon Accés Ademús, s/n. 46100, Burjassot)
  2. Per correu electrònic. (continguts@cvmc.es)

En qualsevol dels dos casos, À Punt Mèdia tornarà còpia del formulari de registre amb segell i data com a justificant de recepció.

La FINESTRA per a la recepció de projectes estarà permanentment oberta.

Les empreses productores podran presentar les seues propostes des de l’endemà de la publicació d’aquest document fins que queden cobertes les necessitats de continguts assenyalats al punt 2 i 3.

El Departament de Continguts i Programació de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació organitzarà reunions amb les productores, una vegada rebudes les propostes i segons les necessitats de producció que tinga À Punt Mèdia.

Pots estar interessat

À Punt renova la  programació per a l’estiu amb l’estrena de programes i sèries, informació i entreteniment per als més menuts
Premsa
239 views
Premsa
239 views

À Punt renova la programació per a l’estiu amb l’estrena de programes i sèries, informació i entreteniment per als més menuts

Comunicació CVMC - maig 30, 2019

Com cada temporada, À Punt Mèdia renova la seua programació per a l’estiu 2019 amb destacades novetats. La televisió pública estrena diversos programes i sèries, manté l’aposta per la informació de proximitat i, com en cada etapa de vacances infantils, amplia la programació durant el matí per als més menuts.

El Consell Rector aprova el Pla de cobertura informativa de les eleccions locals i europees
Premsa
151 views
Premsa
151 views

El Consell Rector aprova el Pla de cobertura informativa de les eleccions locals i europees

Comunicació CVMC - maig 06, 2019

El Consell Rector ha aprovat el pla de cobertura informativa de les eleccions locals i europees que inclou debats dels candidats de les principals ciutats de la Comunitat Valenciana, entrevistes i informació diària de la campanya.

Comunicat
Premsa
256 views
Premsa
256 views

Comunicat

Comunicació CVMC - maig 06, 2019

El president de la Corporació i la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació han sigut citats a declarar el pròxim dia 20 de juny per una querella presentada pel PP pel contracte d’una producció audiovisual, per deu contractes menors subscrits el 2017 i el 2018 i pels contractes subscrits amb tres directius.

Més d'aquesta categoria