Comunicat de la CVMC contra l’agressió militar russa a Ucraïna

març 02, 2022

Els òrgans de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), el Consell Rector, el Consell de la Ciutadania, el Consell d’Informatius, la Direcció General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC) i els comités d’empresa condemnem de manera absoluta l’agressió militar russa a Ucraïna.

La CVMC, com a mitjà de comunicació públic, vol denunciar expressament l’intent de l’exèrcit rus d’acabar amb la llibertat d’informació, tot destruint la torre de telecomunicacions de Kíev.

Manifestem la nostra solidaritat amb el poble ucraïnés que està patint les conseqüències d’aquesta agressió.

Pots estar interessat

Convocatòria de una borsa de treball temporal de la categoria de Subdirecció d’Informatius no Diaris

Comunicació CVMC - nov. 22, 2022

Publicació de les bases aprovades pel Consell Rector per a la constitució de la borsa de treball temporal para la contratación laboral temporal, en la categoria de Subdirecció d’informatius no Diaris de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació

Crida per a la producció d’un programa de festes i altres continguts de televisió relacionats amb les manifestacions festives, tradicions i folklore
Projectes
Projectes

Comunicació CVMC - nov. 22, 2022

L'objectiu de la CRIDA és seleccionar un projecte per a la producció d’un programa setmanal en la modalitat de clau en el pany que done cobertura als actes festius que s’organitzen a la Comunitat Valenciana. El projecte seleccionat també serà l’encarregat de donar cobertura, en directe o diferit, als continguts relacionats amb els principals esdeveniments del calendari festiu de l’exercici 2023-2024.

Resolució publicació puntuació definitiva i persones candidates CVMC (Administratiu/iva. Fase 15)

Comunicació CVMC - nov. 10, 2022

Publicació de la puntuació definitiva de les persones la baremació de la qual ha sigut revisada pertanyents a la borsa de treball d'administratiu/iva i la llista de persones que han presentat al·legacions i la causa d’estimació o desestimació.

Més d'aquesta categoria